Gå til innhold

Uhyggelig stemning på forumet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det har blitt så dårlig stemning her på DOL, ikke noe koselig lenger. Logger meg på sjeldnere og sjeldnere.

Anonymkode: 27202...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er veldig mye trolling, negativitet og sure miner i annethvert emne som startes.

Anonymkode: 27202...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig mye trolling, negativitet og sure miner i annethvert emne som startes.

Anonymkode: 27202...542

Jeg har ikke lagt merke til at det er noe annerledes enn tidligere. Litt trolling og sure miner forekommer på alle nettsteder, det overlever vi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enig. Vært på DOL siden 1997 å nå får en så mye fjasete svar innimellom,mye trolling å ikke noe koselig å spørre om noe.

Anonymkode: e150a...747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg synes det ikke er noe verre en vanlig. For ett par måneder siden var det verre, da det var en som skjelte ut folk på psykiatri forumet. Men det har jeg ikke lagt merke til i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har blitt så dårlig stemning her på DOL, ikke noe koselig lenger. Logger meg på sjeldnere og sjeldnere.

Anonymkode: 27202...542

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig mye trolling, negativitet og sure miner i annethvert emne som startes.

Anonymkode: 27202...542

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Vært på DOL siden 1997 å nå får en så mye fjasete svar innimellom,mye trolling å ikke noe koselig å spørre om noe.

Anonymkode: e150a...747

Sikker på at det ikke er dere som er surpompene, da? 

Hvis ikke dere liker dere her så vet dere antagelig veien ut herfra?

Anonymkode: 2649d...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Worrisome Plenty skrev:

Jeg synes det ikke er noe verre en vanlig. For ett par måneder siden var det verre, da det var en som skjelte ut folk på psykiatri forumet. Men det har jeg ikke lagt merke til i det siste.

De personene, 2 stk ble kastet ut herfra.

Anonymkode: 2649d...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå noen som liker å forfølge enkelte brukere og bruke ting i mot dem/oss i tillegg til å gå til personangrep og det er jo irriterende, men slik er det nå på de fleste forum. Stort sett så tåler jeg det fint, selv om det til tider gjør at jeg har piggene litt mer ute. 

Da synes jeg det er verre for dem som synes det blir så vanskelig at de ikke vil være her mer. 

Uansett så er disse personene folk som neppe har det så godt med seg selv og det lar de gå ut over andre ved å spre eder og galle. Det er jo synd på de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre å opprette tråder som legger opp ti god stemning, enn å klage over dårlig stemning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tvilsom påstand, med mindre man han for vane å ta alt i verste mening fra før. Dette er et bittelite forum, med ca null aktivitet så her kan den egentlig ikke bli hverken god eller dårlig stemning. 

Anonymkode: 592b7...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

En ting som skaper litt uhygge, er att man kan skrive som anonym. Hvis man blir sur på en anonym, er det ikke mulig å vite hvem det er. Så man kan bli sur på en, og gi den komplimenter i neste tråd. Nei, hele anonymfunksjonen er noe tull. Jeg skjønner dog att noen er så redde og nervøse for å bli gjenkjent att de ikke tør noe annet en å skrive anonymt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Vært på DOL siden 1997 å nå får en så mye fjasete svar innimellom,mye trolling å ikke noe koselig å spørre om noe.

Anonymkode: e150a...747

Jeg har vært på dol siden 1996 og jeg har enda ikke møtt på et troll her inne. Er mye flere troll på legoland.

Anonymkode: 60edb...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merker ikke. Foreldre detimot gidder jeg knapt å inn på. Går ikke an å opprette en eneste tråd der uten at det blir krangling

Anonymkode: d2710...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

En ting som skaper litt uhygge, er att man kan skrive som anonym. Hvis man blir sur på en anonym, er det ikke mulig å vite hvem det er. Så man kan bli sur på en, og gi den komplimenter i neste tråd. Nei, hele anonymfunksjonen er noe tull. Jeg skjønner dog att noen er så redde og nervøse for å bli gjenkjent att de ikke tør noe annet en å skrive anonymt.

Jeg orker ikke skrive med nick fordi jeg ikke orker all kritikken. 

Anonymkode: 3713a...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

En ting som skaper litt uhygge, er att man kan skrive som anonym. Hvis man blir sur på en anonym, er det ikke mulig å vite hvem det er. Så man kan bli sur på en, og gi den komplimenter i neste tråd. Nei, hele anonymfunksjonen er noe tull. Jeg skjønner dog att noen er så redde og nervøse for å bli gjenkjent att de ikke tør noe annet en å skrive anonymt.

Men du skriver da som anonym selv av og til?

Anonymkode: 0665e...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du skriver da som anonym selv av og til?

Anonymkode: 0665e...9d2

Det stemmer. Så ja dobbelmoral. Men det er ikke mange uten nick. Det er mest på psykiatri hvis jeg skriver noe om tilstanden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...