Gå til innhold

smerterus


Gjest littleme

Anbefalte innlegg

Gjest littleme

Kjæresten min har gjort det slutt mellom oss. Jeg er ikke helt sikker på grunnen men en av de er at han har mistet følelsene for meg. Det er nå gått tre uker siden det ble slutt. Jeg har grått nesten hver dag etter det og klarer ikke å tenke på noe annet enn han. Dette er nok ganske vanlig, men problemet er at jeg vet jeg elsker han og når jeg sier det blir han bare sur og sier at det er unormalt å ha følelser så lenge. Vi møtes nesten hver helg og da ender det med kyssing og i senga etterpå. Han sier at forholdet vårt burde være åpent og når vi ender i senga er det bare one-night-stand. Jeg skjønner ikke dette eller hva han egentlig vil.

Ett annet problem er jeg tåler utrolig mye fysisk smerte, men når det gjelder psykisk faller jeg med en gang. Og når jeg er svak og langt nede gråter jeg og kutter meg selv opp på ryggen med først saks også kjøkken kniv etterpå. Den følelsen og smerten gir meg en deilig følelse og "rus". Jeg føler at jeg lever og at alle problemene mellom meg og eksen min er min egen skyld. Han mistet jo følelsene sine pga meg. Jeg vil ikke miste han. Han vil jo at vi skal være venner og jeg er enig, men det er litt vanskelig til tider. Jeg vet at jeg ikke kan holde meg unna han. Trenger svar! Takk på forhand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nigme

Fytterakkern, du blir utnytta her! Forholdet skal stå åpent?! One night stand?? Nei, kjære deg, rett ryggen din og husk at du er mye mer verdt enn å bli behandlet sånn!

Det andre du skriver om, smerte og selvskading vet jeg ikke noe om, men det høres ikke bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...