Gå til innhold

Jeg lurer....


Gondor

Anbefalte innlegg

Jeg snakket med en gammel venn på telefon i går. Vi snakket vel i 2-3 timer. Det er ikke ofte jeg snakker med ham så jeg blir alltid veldig glad når han ringer. Vi snakket om alt mellom himmel og jord og ved flere anledninger fortalte han meg hvor godt han synes om meg. Jeg ble så rørt og glad og merket hvordan skallet jeg har bygget rundt meg slo sprekker og hvor ensom jeg egentlig er. Jeg har et ganske solid forsvarsverk rundt meg! Nå som det har gått flere timer har sprekkene begynt å føye seg sammen igjen og jeg er klar for å møte verden i full rustning. 

Jeg lurer på hvordan jeg hadde hatt det hvis noen var virkelig glad i meg. 

Et lite sukk herfra på morgenkvisten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi alle trenger noen andre i livene våre. Om ikke annet, så et husdyr kan også være en liten erstatning dersom man er sultefôret på menneskelig kontakt. Hund er kanskje ikke det riktige for alle, men katter er litt mer selvgående.

Vet du hvilken funksjon det skallet har for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Eva Sofie skrev:

Vi alle trenger noen andre i livene våre. Om ikke annet, så et husdyr kan også være en liten erstatning dersom man er sultefôret på menneskelig kontakt. Hund er kanskje ikke det riktige for alle, men katter er litt mer selvgående.

Vet du hvilken funksjon det skallet har for deg?

Det beskytter meg mot følelser av lengsel og ensomhet. Det gjør at jeg klarer meg fint og ikke trenger å forholde meg til disse følelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...