Gå til innhold

Kontaktannonse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ønsker meg en kjærste som kan komme å rydde og vaske litt hos meg. Lage mat kan jeg gjøre jeg har frityrkoker og det synes. Jeg tror jeg lager mat med frityrkoker 2-3 ganger dagen i gjennomsnitt. Dette synes, så du må være glad i å ha noe å ta i. Det har blitt en del fastgrodd fett etter frityrsteking, så du må tåle å jobbe med salmiakk. Vaske klær trenger du ikke gjøre så ofte, jeg kan gå i de samme klærne måneder i strekk. Jeg synes ikke jeg lukter vondt med du må tåle litt mannfolk lukt. Det fine hadde vært om du var i full jobb, slik att vi får mer penger. Du må også være glad i å stille opp på soverummet uten å få så mye igjen. Det hadde vært fint med en snarlig date, fordi gulvene er veldig møkkete nå. Jeg har ingen økonomiske interesser, så dette er helt gratis! Det ønsker jeg fra deg også.

 

Du bør være over middels å se på og holde deg i form. Samtidig må du like litt chubby mannfolk. BMI 46. Klem kyss og klem igjenn. 

 

 

Høres dette fristende ut? Klart det gjør

 

Bill mrk

 

Drømmeprinsen Prince nok å ta av charming.

Anonymkode: b3124...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei, drømmeprinsen! 😍 Du høres vanvittig deilig ut! 😋🥰 Skal vi hjem til deg eller meg først?

Anonymkode: b2a0c...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, drømmeprinsen! 😍 Du høres vanvittig deilig ut! 😋🥰 Skal vi hjem til deg eller meg først?

Anonymkode: b2a0c...ed5

Vel det er jo hos meg vi trenger att du vasker kjære :)

Anonymkode: b3124...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel det er jo hos meg vi trenger att du vasker kjære :)

Anonymkode: b3124...ced

Ja, men jeg tenkte jeg måtte vise deg mitt hjem først. Når du kommer til meg vil du merke en ganske stram rekelukt allerede ved ytterdøren. Når du kommer inn blir den sterkere, og du vil nok tro at du plutselig er blitt nærsynt, for den luften der inne er så tykk at man ikke ser stort. Men på badet er det et ganske skarpt lys som gjør at vi kan se hverandre bedre. Og der inne hadde jeg tenkt å vise meg frem for deg. Du skriver i annonsen din at jeg må være litt over gjennomsnittet utseendemessig, så da bør jeg vel vise meg frem tenker jeg. Er du glad i gamle, sure måsadotter med spindelvev så er jeg din. 😍

Anonymkode: b2a0c...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg tenkte jeg måtte vise deg mitt hjem først. Når du kommer til meg vil du merke en ganske stram rekelukt allerede ved ytterdøren. Når du kommer inn blir den sterkere, og du vil nok tro at du plutselig er blitt nærsynt, for den luften der inne er så tykk at man ikke ser stort. Men på badet er det et ganske skarpt lys som gjør at vi kan se hverandre bedre. Og der inne hadde jeg tenkt å vise meg frem for deg. Du skriver i annonsen din at jeg må være litt over gjennomsnittet utseendemessig, så da bør jeg vel vise meg frem tenker jeg. Er du glad i gamle, sure måsadotter med spindelvev så er jeg din. 😍

Anonymkode: b2a0c...ed5

Å mi amore!

 

Sure måsadotter lever jeg for. 

 

Jeg liker reker jeg. Men husk jeg skrev annonsen, jeg må bli den som får styre vår lidenskap. Jeg vil helst ikke i nærheten av måsadotten. Jeg vil ha biff og BJ dag hver dag, uten å gi noe igjenn. Dine lyster kan du ta hånd om selv. tenk du får gå på gaten med eye candy som meg, det er din belønning. Jeg har hatt nesten ingen damer (hvis jeg ikke regner med mine 20+ turer til Thailand der jeg slo meg løs på bordellene, uten gummi. Så jeg er en sjelden fugl. Det er ikke mange som har vært sammen med meg. Jeg er ettertraktet og sjelden.

 

Du vasker, og jeg ser pen ut på armen din. PS, vil du være medlånstager til en liten refinansiering? Jeg har brukt litt penger i syndens paradis Thailand. Det er vanskelig for meg å få lån fordi jeg ikke jobber. Jeg tenker jobbing det er for slaver. Ps jeg håper du jobber, ,jeg trenger penger.

Anonymkode: b3124...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt for deg om du vil værra kjærest med meg! 😍 Jeg jobber og jeg har penger på bok du kan få. Jeg vil gjøre alt du ber meg om. Jeg elsker å vaske fett, og jeg elsker gammelmannslukter og alt fettet du har på kroppen din. Alt jeg tjener skal gå til deg og jeg skal ikke kreve noe tilbake hverken av ditt eller datt. Jeg gjør alt bare du vil værra kjærest med meg! Så hva sier du? Blir det oss to? 😍

Anonymkode: b2a0c...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker meg en kjærste som kan komme å rydde og vaske litt hos meg. Lage mat kan jeg gjøre jeg har frityrkoker og det synes. Jeg tror jeg lager mat med frityrkoker 2-3 ganger dagen i gjennomsnitt. Dette synes, så du må være glad i å ha noe å ta i. Det har blitt en del fastgrodd fett etter frityrsteking, så du må tåle å jobbe med salmiakk. Vaske klær trenger du ikke gjøre så ofte, jeg kan gå i de samme klærne måneder i strekk. Jeg synes ikke jeg lukter vondt med du må tåle litt mannfolk lukt. Det fine hadde vært om du var i full jobb, slik att vi får mer penger. Du må også være glad i å stille opp på soverummet uten å få så mye igjen. Det hadde vært fint med en snarlig date, fordi gulvene er veldig møkkete nå. Jeg har ingen økonomiske interesser, så dette er helt gratis! Det ønsker jeg fra deg også.

 

Du bør være over middels å se på og holde deg i form. Samtidig må du like litt chubby mannfolk. BMI 46. Klem kyss og klem igjenn. 

 

 

Høres dette fristende ut? Klart det gjør

 

Bill mrk

 

Drømmeprinsen Prince nok å ta av charming.

Anonymkode: b3124...ced

Du glemte bildet av deg selv.

image.png.9b36b9c28f2537f3d67ec5e6b2a332ae.png

Anonymkode: a9108...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alt for deg om du vil værra kjærest med meg! 😍 Jeg jobber og jeg har penger på bok du kan få. Jeg vil gjøre alt du ber meg om. Jeg elsker å vaske fett, og jeg elsker gammelmannslukter og alt fettet du har på kroppen din. Alt jeg tjener skal gå til deg og jeg skal ikke kreve noe tilbake hverken av ditt eller datt. Jeg gjør alt bare du vil værra kjærest med meg! Så hva sier du? Blir det oss to? 😍

Anonymkode: b2a0c...ed5

Nuvel. Bildet ditt var ikke noe som fristet for å si det slikt. Jeg håpet på ei rundt 20. Selv er jeg 64. De fleste damene jeg har vært med i Thailand har vært rundt den alderen, og jeg ser ikke noen grunn til å gå lavere. Så sorry. Men no cigar!

 

Nå sprenges innboksen min med andre tilbud, så dessverre. Men takk for din interesse. Jeg skjønner det er hardt for deg å miste ett såppas stykke beefcake som meg.

Anonymkode: b3124...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte bildet av deg selv.

image.png.9b36b9c28f2537f3d67ec5e6b2a332ae.png

Anonymkode: a9108...270

Skulle det beinranglet der forestille meg? 

Anonymkode: b3124...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nuvel. Bildet ditt var ikke noe som fristet for å si det slikt. Jeg håpet på ei rundt 20. Selv er jeg 64. De fleste damene jeg har vært med i Thailand har vært rundt den alderen, og jeg ser ikke noen grunn til å gå lavere. Så sorry. Men no cigar!

 

Nå sprenges innboksen min med andre tilbud, så dessverre. Men takk for din interesse. Jeg skjønner det er hardt for deg å miste ett såppas stykke beefcake som meg.

Anonymkode: b3124...ced

😭

Anonymkode: b2a0c...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...