Gå til innhold

Å si ifra seg trygden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis jeg ringer nav i morgen og sier opp trygden min, vil de da gjøre det uten videre eller bil de konferere med legen min først?

Jeg er bipolar og er inne i en så god periode St jeg mener at jeg ikke trenger trygd lenger. Men da jeg sa det til venninnen min så sa hun at de ikke stopper trygden før de har konferert med legen min først. Stemmer det?

Anonymkode: 228cf...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Høres ut som det du egentlig ønsker er at legen skal tvangsinnlegge, stemmer det?

Anonymkode: 6e6b1...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du jobb da?

Anonymkode: b6155...0e1

Nei ikke enda

Anonymkode: 228cf...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som det du egentlig ønsker er at legen skal tvangsinnlegge, stemmer det?

Anonymkode: 6e6b1...88f

Nei. Jeg har aldri vært tvangsinnlagt og jeg kommer aldri til å bli det fordi det er noe jeg aldri kommer til å ønske meg. Var det et godt nok svar?

Anonymkode: 228cf...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke enda

Anonymkode: 228cf...88e

Synes du skal snakke med legen din først, og ikke gjør noe for raskt. Hvis du vil tilbake til jobb kan nav og lege hjelpe deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg har aldri vært tvangsinnlagt og jeg kommer aldri til å bli det fordi det er noe jeg aldri kommer til å ønske meg. Var det et godt nok svar?

Anonymkode: 228cf...88e

Ja, bruk den ekstra energien din til å gå inn på finn.no å søk på et par jobber da, mens du sier opp trygda di...

Anonymkode: 6e6b1...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke enda

Anonymkode: 228cf...88e

Dumt å si fra seg trygden da.

Anonymkode: b6155...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ikke enda

Anonymkode: 228cf...88e

Hva skal du leve av da? Ro deg bed nå, det er ikke uten grunn du har fått trygda di. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Hvis du synes det høres lurt ut å si fra deg trygda, uten å ha fått jobb først, og prøvd ett par måneder, så er du nok ikke helt frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...