Gå til innhold

Tvangsinnlagt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så jeg er fortsatt tvangsinnlagt...Ønsker virkelig å komme meg ut, leve livet mitt som alle andre...Jeg er ung og fortjener virkelig ikke å være bak lukket dører....Dette er akkurat som fengselet, eneste forskjell er at jeg har tilgang til internett.....Og det er positivt, men med internett er det likevel veldig kjedelig....Jeg ønsker å være fri.....Leve livet mitt uten bekyminger.....Men det kan jeg ikke fordi jeg er ustabil ifølge legen.... Det er ikke sant, de sier det kun for å holde meg inne..... Dette er ikke rettferdig.....Bare fordi jeg har opplevd ting, så skal jeg være inne, mens alle jevnalderende kose seg ute med venner.....Jeg ønsker virkelig å begå selvmord av den grunn.....FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Anonymkode: 788ba...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg er fortsatt tvangsinnlagt...Ønsker virkelig å komme meg ut, leve livet mitt som alle andre...Jeg er ung og fortjener virkelig ikke å være bak lukket dører....Dette er akkurat som fengselet, eneste forskjell er at jeg har tilgang til internett.....Og det er positivt, men med internett er det likevel veldig kjedelig....Jeg ønsker å være fri.....Leve livet mitt uten bekyminger.....Men det kan jeg ikke fordi jeg er ustabil ifølge legen.... Det er ikke sant, de sier det kun for å holde meg inne..... Dette er ikke rettferdig.....Bare fordi jeg har opplevd ting, så skal jeg være inne, mens alle jevnalderende kose seg ute med venner.....Jeg ønsker virkelig å begå selvmord av den grunn.....FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Anonymkode: 788ba...2f8

Det er kjedelig å være tvangsinnlagt men det er bare for en periode også sliper du ut igjen. Har vært dte selv noen ganger, og har alltid slippet ut igjen, så det er ikke noe å bekymre seg over. Vær glad du får hjelp du! 

Kan jeg spørre hva du er innlagt for? Skal jo litt til for å komme på tvang her i Norge? Har selv vært ppå tvang flere ganger, men jeg har også en ganske alvorlig psykisk lidelse...og de gangene jeg har vært lagt inn har det vært gode grunner for det, for å si det sånn.

Anonymkode: 6eae2...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg er fortsatt tvangsinnlagt...Ønsker virkelig å komme meg ut, leve livet mitt som alle andre...Jeg er ung og fortjener virkelig ikke å være bak lukket dører....Dette er akkurat som fengselet, eneste forskjell er at jeg har tilgang til internett.....Og det er positivt, men med internett er det likevel veldig kjedelig....Jeg ønsker å være fri.....Leve livet mitt uten bekyminger.....Men det kan jeg ikke fordi jeg er ustabil ifølge legen.... Det er ikke sant, de sier det kun for å holde meg inne..... Dette er ikke rettferdig.....Bare fordi jeg har opplevd ting, så skal jeg være inne, mens alle jevnalderende kose seg ute med venner.....Jeg ønsker virkelig å begå selvmord av den grunn.....FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Anonymkode: 788ba...2f8

Vil du ut kan du begynne å oppføre deg som en voksen.

Anonymkode: b1c3f...0b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil du ut kan du begynne å oppføre deg som en voksen.

Anonymkode: b1c3f...0b9

Vi vet ingen ting om Ts, annet en at hun er tvangsinnlagt. Hun kan for alt vi vet være et barn. 

Anonymkode: 6eae2...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...