Gå til innhold

Tvangsinnlagt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så jeg er fortsatt tvangsinnlagt...Ønsker virkelig å komme meg ut, leve livet mitt som alle andre...Jeg er ung og fortjener virkelig ikke å være bak lukket dører....Dette er akkurat som fengselet, eneste forskjell er at jeg har tilgang til internett.....Og det er positivt, men med internett er det likevel veldig kjedelig....Jeg ønsker å være fri.....Leve livet mitt uten bekyminger.....Men det kan jeg ikke fordi jeg er ustabil ifølge legen.... Det er ikke sant, de sier det kun for å holde meg inne..... Dette er ikke rettferdig.....Bare fordi jeg har opplevd ting, så skal jeg være inne, mens alle jevnalderende kose seg ute med venner.....Jeg ønsker virkelig å begå selvmord av den grunn.....FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Anonymkode: 788ba...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg er fortsatt tvangsinnlagt...Ønsker virkelig å komme meg ut, leve livet mitt som alle andre...Jeg er ung og fortjener virkelig ikke å være bak lukket dører....Dette er akkurat som fengselet, eneste forskjell er at jeg har tilgang til internett.....Og det er positivt, men med internett er det likevel veldig kjedelig....Jeg ønsker å være fri.....Leve livet mitt uten bekyminger.....Men det kan jeg ikke fordi jeg er ustabil ifølge legen.... Det er ikke sant, de sier det kun for å holde meg inne..... Dette er ikke rettferdig.....Bare fordi jeg har opplevd ting, så skal jeg være inne, mens alle jevnalderende kose seg ute med venner.....Jeg ønsker virkelig å begå selvmord av den grunn.....FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Anonymkode: 788ba...2f8

Det er kjedelig å være tvangsinnlagt men det er bare for en periode også sliper du ut igjen. Har vært dte selv noen ganger, og har alltid slippet ut igjen, så det er ikke noe å bekymre seg over. Vær glad du får hjelp du!