Gå til innhold

De helvetes artiklene. Nå ble jeg urolig igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jobbene som forsvinner, er de jobbene jeg har kompetanse i og passer i, og trives med. 
Det er andre ting jeg vil bli, men har innsett at jeg bare ikke kan pga strenge krav. 
 

De rævva jobbene er det som blir, fordi vi kun evner å bli syke. Mener ikke noe dårlig mot pleie arbeidere, men jeg blir fysisk dårlig når jeg går inn på et sykehus for å forklare.

De andre studerer, jeg aner ikke hva jeg skal. Jeg vet veldig godt hva som vil skje dersom jeg starter på skole. Det blir slik «nå kan jeg si at jeg studere i det minste». Og med min møkk hjerne så må jeg leve i isolasjon for å lære. Den lærer bare ikke. 
 

Altså har jeg ingen fremtid. 
 

 

Anonymkode: 75de1...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...