Gå til innhold

Seponere Brintellix?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har brukt Brintellix i ca. 3 mnd., men jeg opplever at jeg legger mye på meg og er sulten hele tiden. Jeg klarer ikke å gå ned i vekt, noe som er uvanlig for meg. Den virker heller ikke godt mot angst. Jeg føler heller at angsten har vært noe verre. Jeg vil derfor slutte på den og begynne på Aurorix igjen. Denne har jeg vært fornøyd med før. Jeg bruker 20mg Brintellix. Må jeg seponere Brimtellix gradvis, eller kan jeg slutte med en gang? Hvor lang tid må jeg vente før jeg kan begynne på Aurorix etter å ha sluttet på Brintellix?

Anonymkode: 4add4...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Økt sult og vektøkning står ikke som noen bivirkning på Brintellix. Sikker på at det ikke er noe annet som gjør at du er så sulten? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det ikke står. Det skal nesten ikke være bivirkninger på Brintellix. Derfor trodde jeg lenge det. Men jeg vet at medisinen er så ny og at det derfor kan være bivirkninger man ikke kjenner til. Jeg føler meg ganske sikker på at det er en sammenheng. Jeg har ikke økt i vekt på denne måten siden jeg var gravid. Og gravid er jeg ikke nå. Det er 100% sikkert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...