Gå til innhold

Kupton evt andre. Sovemedisin og ryggvonde...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ei middelaldrende kvinne som har blitt anbefalt imovane for søvnplager som kommer av psykiskeplager. Problemet er bare at jeg blir liggende så stille under søvn at jeg får forholdsvis store ryggplager, vond, øm og stiv rygg. Er det noe jeg kan gjøre?

Anonymkode: b5408...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er et velkjent problem for meg.

Har du en god madrass? Å ha den riktig madrassen for din ryggen kan gjøre hele forskjellen. Selv bruker jeg Tempur madrass og etter at jeg fikk den er ikke  ryggen noe problem om natten. Ligger faktisk i samme stilling hele natten. 

Skulle jeg ha få noe ekstra  vondt, så tar jeg Paracet og Ibux sammen ( vet ikke om det er lov å skrive, men tar en sjanse) da blir det ihvertfall noen timer til med søvn. 

Vis du har fått stive muskler kan en massasjepute hjelpe.

 

 

Anonymkode: 08089...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...