Gå til innhold

Nå har jeg hatt en merkelig følelse i halsen i 3 dager!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det kjennes ut slik som man kjenner seg når en forkjølelse starter. Bare at jeg har ikke vondt i halsen når jeg svelger, jeg hoster ikke og har ikke feber. Jeg bare har denne litt brennende følelsen i halsen. Pga dette har jeg ikke trent de siste dagene. 
Skal sies jeg løper mye i motvind og gjort det hver dag i 2 uker. Vet at trekk ikke er bra kanskje men det gir dobbel trening. 
 

Noen som aner om det er noe annet en forkjølelse? Jeg er ikke tett og snørrete heller. Hadde det vært pollen så hadde jeg kanskje vært mer tett. Jeg har mild pollenallergi, og det har jeg merket ved at huden min blir tørr og jeg blir trett, sløv og lettere snørrete...noe jeg ikke er nå. Noe trettere enn til vanlig har jeg også vært de siste dagene..

Anonymkode: db859...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det sånn om jeg har en begynnende halsbetennelse, men som aldri bryter helt ut fordi immunsforsvaret jobber på spreng. Da er det vanlig å bli både trøtt og utmattet imens kampen pågår. Gi det noen dager til og sørg for masse søvn og sunn mat. Så blir du nok kvitt det skal du se🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker alltid på korona om jeg hører noen hoste eller klage over hals for tiden. Men det er annet som kan føre til slike ting og. 

Anonymkode: 12968...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...