Gå til innhold

Handle klær på nett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, cilie skrev:

Boozt er jeg veldig fornøyd med.

Jeg har aldri handlet på nett, men enkelte ganger hadde det vært fristende.  Handlet litt på Ellos da de sendte ut kataloger for mange år siden, men da var det ofte jeg ikke var fornøyd.   Kanskje jeg skulle sjekke litt ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, emilie321 skrev:

Jeg har aldri handlet på nett, men enkelte ganger hadde det vært fristende.  Handlet litt på Ellos da de sendte ut kataloger for mange år siden, men da var det ofte jeg ikke var fornøyd.   Kanskje jeg skulle sjekke litt ut.

 

Du har jo angrerett, så det er bare å sende det tilbake hvis du ikke er fornøyd. Kan hende du må betale porto da, det kommer an på hvor du handler. Jeg foretrekker de som spanderer porto på returen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Trine skrev:

Du har jo angrerett, så det er bare å sende det tilbake hvis du ikke er fornøyd. Kan hende du må betale porto da, det kommer an på hvor du handler. Jeg foretrekker de som spanderer porto på returen.

Egentlig så er jeg litt motstander av å handle på nett, hvis det ikke er noe helt spesielt. Jeg vil gjerne at butikkene skal bestå og for at det skal skje, så må folk også handle der. 

Jeg har heller ikke standarkroppen, for jeg har tynnere bein og rumpe enn overkropp. Og da er det ikke alt som passer/ser bra ut på.    Er nok også litt sær med klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, emilie321 skrev:

Egentlig så er jeg litt motstander av å handle på nett, hvis det ikke er noe helt spesielt. Jeg vil gjerne at butikkene skal bestå og for at det skal skje, så må folk også handle der. 

Jeg har heller ikke standarkroppen, for jeg har tynnere bein og rumpe enn overkropp. Og da er det ikke alt som passer/ser bra ut på.    Er nok også litt sær med klær.

Det er jeg forsåvidt enig i. Men her er det sånn at enten så finner jeg ikke det jeg skal ha i en nærbutikk, eller så koster det så hinsides mye at jeg ikke kan ta meg råd til det. På nett finner man ofte det man skal ha på tilbud. Men oftest er problemet at det jeg skal ha, ikke selges i butikker i nærheten. I vinter skulle jeg ha nye vintersko og skisko. Var innom samtlige sportsbutikker i en radius av tre mil. Ingen hadde det jeg skulle ha, så da hadde jeg ikke annet valg, selv om jeg hater å bestille sko på nett. Men jeg er ikke så veldig bekymret for butikkene. Det må være lokale småbutikker i såfall. Folk elsker jo å dra på kjøpesenteret og shoppe. Det er akkurat som en hobby for folk å gå rundt og titte. Selv blir jeg nesten svett bare av å sette foten innenfor et kjøpesenter. Også skal jeg jo ha det samme om og om igjen, så størrelse er ikke noe problem 😂 Og passer ikke det jeg har bestilt, sender jeg det tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trine skrev:

Det er jeg forsåvidt enig i. Men her er det sånn at enten så finner jeg ikke det jeg skal ha i en nærbutikk, eller så koster det så hinsides mye at jeg ikke kan ta meg råd til det. På nett finner man ofte det man skal ha på tilbud. Men oftest er problemet at det jeg skal ha, ikke selges i butikker i nærheten. I vinter skulle jeg ha nye vintersko og skisko. Var innom samtlige sportsbutikker i en radius av tre mil. Ingen hadde det jeg skulle ha, så da hadde jeg ikke annet valg, selv om jeg hater å bestille sko på nett. Men jeg er ikke så veldig bekymret for butikkene. Det må være lokale småbutikker i såfall. Folk elsker jo å dra på kjøpesenteret og shoppe. Det er akkurat som en hobby for folk å gå rundt og titte. Selv blir jeg nesten svett bare av å sette foten innenfor et kjøpesenter. Også skal jeg jo ha det samme om og om igjen, så størrelse er ikke noe problem 😂 Og passer ikke det jeg har bestilt, sender jeg det tilbake.

Jeg blir også svett bare av å gå inn i et kjøpesenter.  Løvens hule kaller jeg stedets kjøpesenter. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Marye skrev:

Mifilly

Jeg bestilte kjoler derfra og jeg har ikke fått det, betalt det og alt og påstår jeg ikke har betalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 22.5.2020 den 11.17, emilie321 skrev:

Jeg blir også svett bare av å gå inn i et kjøpesenter.  Løvens hule kaller jeg stedets kjøpesenter. 

 

Samme her.  Liker bedre å handle på nettet. 

Anonymkode: d3a2e...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2020 den 12.02, Ekstra skrev:

Har etterhvert svart belte i netthandel.

Jeg og. Så her er det mange plagg m lappen på og noe jeg glemmer at jeg har. Klarer jeg å gå ned 10 kg, skal jeg ha shoppestopp siste halvdel av året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2020 den 23.36, emilie321 skrev:

Jeg har aldri handlet på nett, men enkelte ganger hadde det vært fristende.  Handlet litt på Ellos da de sendte ut kataloger for mange år siden, men da var det ofte jeg ikke var fornøyd.   Kanskje jeg skulle sjekke litt ut.

 

Ja, det er en behagelig shoppe-form. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...