Gå til innhold

Skifte fastlege?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Legger til: Med mindre den nye fastlegen jobber ved samme legekontor. 

Anonymkode: 5fa9a...0b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du må selv be om å få overført journalen. 

Anonymkode: 5fa9a...0b4

Skulle likt å lese den selv først.

Forresten, vil barn automatisk også få den nye legen?

Anonymkode: 090bb...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle likt å lese den selv først.

Forresten, vil barn automatisk også få den nye legen?

Anonymkode: 090bb...6ca

For noen år siden fulgte barn automatisk mor i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det vanlig at den nye legen vil ha overført gammel journal? Er litt skeptisk. Også når det gjelder barnets journal.

Hun (legen) har vært spydig, kommet med slibrige kommentarer, gitt meg skyldfølelse. På noen timer. En del ganger har jeg gått gråtende derfra. Som bare har hendt med EN annen lege, og jeg har vært borti mange. Hørt om "motiverende intervju"? Hun har nien ganger holdt på med det motsatte. Andre timer har det vært veldig fint. Hun er som to forskjellige personer.

Og nei. Det er ikke noe jeg føler eller lager til i mitt hode. Du får samme inntrykk om du leser vurderinger på legelisten.no, og det er skrevet en del vurderinger. Noen er positive, men de fleste negative, og noen som jeg selv kunne skrevet: Du vet ikke hvilken "person" som vil møte deg.  Før tok jeg henne til forsvar, eller fokuserte på de gode møtene, men det har blitt færre av de. Det går også igjen i omtalene. Det har blitt verre.

Egenlig tror jeg de fleste gangenene hun er ufin er hun usikker. Det er ok at hun noen ganger er usikker, men ikke måten hun reagerer overfor pasientene.

Anonymkode: 090bb...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...