Gå til innhold

Farlig med Bailiyes og Sobril? Hjelp😳


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har ikke drikki på 10 år. Tok i sta 15 mg Sobril. Så drakk jeg ca 4 dl Bailiyes uplanlagt og impulsivt. Begynner å føle meg rar. Er det farlig?? Kan jeg gå å legge meg, eller må jeg ha hjelp? 

Anonymkode: 2fb5a...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er dum😪 Er forfulgt av en farlig person og under konstant megastress. I dag tenkte jeg bare: fuck it. Det er dumt og barnslig, men jeg tar benzo og alkohol. Får bare kjøre på og håpe på en mental pause. Hvis jeg dør, så what ever. Lei av å være livredd hele tiden, 😪😪

Anonymkode: 2fb5a...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke drikki på 10 år. Tok i sta 15 mg Sobril. Så drakk jeg ca 4 dl Bailiyes uplanlagt og impulsivt. Begynner å føle meg rar. Er det farlig?? Kan jeg gå å legge meg, eller må jeg ha hjelp? 

Anonymkode: 2fb5a...d6a

Aner ikke hvor smart det var, men hvordan i all verden klarte du å drikke 4 dl bailys???? Det holder lenge med et lite snapsglass for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, Lillemus skrev:

Aner ikke hvor smart det var, men hvordan i all verden klarte du å drikke 4 dl bailys???? Det holder lenge med et lite snapsglass for min del.

Det gikk fint, ja. Har tømt ut resten av Bayliesen, og skal aldri gjøre det igjen. Godt spørsmål. Jeg bare styrta masse Baylies uten å bli kvalm. Det var teit av meg, men i dag har jeg startet på ny frisk.

Anonymkode: 2fb5a...d6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...