Gå til innhold

eupf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det typisk eupf å tåle dårlig å være alene? At en kan ha det helt fint når en er sammen med venner, men så snart en er for seg selv blir det vanskelig å være?

Anonymkode: fb117...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, dolmio skrev:

Kan det ha noe med at følelsene blir tydeligere, at de kommer tydeligere frem når vi er alene?

Ikke godt å si, men jeg vil ikke plage noen med følelsene mine. Også får jeg jo avledning fra alt som er vondt når jeg er med vennen min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
10 minutter siden, Glitter skrev:

Ikke godt å si, men jeg vil ikke plage noen med følelsene mine. Også får jeg jo avledning fra alt som er vondt når jeg er med vennen min. 

Jeg tenker det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg tror det. Men jeg tror det er mange uten Eupf som også er sånn og at alle kan lære seg å være alene. Jeg har Eupf og har lært meg å være alene. Det var et mareritt lenge og det tok flere år før jeg sakte men sikkert begynte å først tåle å være alene, til å så ha det trivelig innimellom også når jeg er alene. Det er glad jeg brukte tid på. Det gav meg mye mer selvstendighet og frihet. Jeg syns og det at jeg kan isolere meg uten å gå i stykker, gjør det enklere å takle følelser. Nå trekker jeg meg ofte helt unna hvis jeg kjenner det er litt mye og bare gir meg selv tid. På den måten er det lettere å beholde likevekt og selvkontroll syns jeg.

Anonymkode: 462a0...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dolmio
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg tror det. Men jeg tror det er mange uten Eupf som også er sånn og at alle kan lære seg å være alene. Jeg har Eupf og har lært meg å være alene. Det var et mareritt lenge og det tok flere år før jeg sakte men sikkert begynte å først tåle å være alene, til å så ha det trivelig innimellom også når jeg er alene. Det er glad jeg brukte tid på. Det gav meg mye mer selvstendighet og frihet. Jeg syns og det at jeg kan isolere meg uten å gå i stykker, gjør det enklere å takle følelser. Nå trekker jeg meg ofte helt unna hvis jeg kjenner det er litt mye og bare gir meg selv tid. På den måten er det lettere å beholde likevekt og selvkontroll syns jeg.

Anonymkode: 462a0...f3b

Jeg får sgs aldri være alene.. skulle ønske jeg fikk være hjemme alene noen ganger. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med det og ville sett på det som luksus i min situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...