Gå til innhold

Brune flekker på armene! Noen som vet hva dette kan være?


Jua79

Anbefalte innlegg

Min sønn på 18 år har brune flekker på armene. Noen som vet hva dette kan være. Han har angst for lege besøk så vil ikke dit. Han har autisme så ikke alltid så lett. 

received_2635920056679947.jpeg

Endret av Jua79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 timer siden, Jua79 skrev:

Min sønn på 18 år har brune flekker på armene. Noen som vet hva dette kan være. Han har angst for lege besøk så vil ikke dit. Han har autisme så ikke alltid så lett. 

received_2635920056679947.jpeg

Det ser ut som om han har skadet seg. Blåmerke... Men jeg vet ikke. Men jeg har hatt noe lignende og det viste seg å være blåmerker  

Anonymkode: 4528b...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du det morro med å finne bilder på nett og legge dem ut på dol? Har du tre barn med ulike utslett og betennelse?

Anonymkode: db029...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, Jua79 skrev:

Han har hatt det i flere år. Så ikke en skade. Har blitt mere og mere.

Da ville jeg ha sjekket det hos lege. 

Anonymkode: 4528b...77d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du det morro med å finne bilder på nett og legge dem ut på dol? Har du tre barn med ulike utslett og betennelse?

Anonymkode: db029...560

Hææ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...