Gå til innhold

Nakken og mobiltelefonen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er flau når jeg skriver dette, men jeg ser konstant på mobilen. Jeg jobber jo, Corona reduserte jobben min men jeg har deltid. En ny jobb og må sette meg inn i de forskjellige produktene. Jeg bruker da mobilen til å Google. Så er jeg på forum da. Jeg gir råd og støtter folk som sliter. Jeg lufter også egne tanker. Så lærer jeg språk på Duolingo. Så hører jeg på musikk. Er på Finn og ser på brukte ting. Alt foregår på mobilen omtrent og jeg har fått vondt i nakken..... 

Anonymkode: 65a04...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er flau når jeg skriver dette, men jeg ser konstant på mobilen. Jeg jobber jo, Corona reduserte jobben min men jeg har deltid. En ny jobb og må sette meg inn i de forskjellige produktene. Jeg bruker da mobilen til å Google. Så er jeg på forum da. Jeg gir råd og støtter folk som sliter. Jeg lufter også egne tanker. Så lærer jeg språk på Duolingo. Så hører jeg på musikk. Er på Finn og ser på brukte ting. Alt foregår på mobilen omtrent og jeg har fått vondt i nakken..... 

Anonymkode: 65a04...5fb

Kjøp en PC.

Anonymkode: 371ea...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

En vanlig skjerm (fremfor mobil/nettbrett man sitter bøyd over), skrivebord og en skikkelig god kontorstol er gode investeringer om man vil forebygge belastningsskader. Personlig er jeg veldig fornøyd med håg capisco, som en kiropraktor anbefalte meg. Kjøpte min på Finn for under 1/4 av ny-pris. Det er over ti år siden, og det eneste som har åpenbar slitasje er trekket. For meg var det virkelig verdt hver krone :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...