Gå til innhold

Overstått eksamen


Gondor

Anbefalte innlegg

Så har jeg tatt den tredje eksamen jeg har denne våren. Bare en igjen. Om et halvt år skal jeg være klar for arbeidslivet.... hvis noen vil ha meg. Jeg har vært 100% uføretrygdet i 7 år pga psykisk sykdom og er dessuten 54 år gammel. Vær så snill: ikke fortell meg at jeg ikke har en sjans i havet! Etter at jeg begynte på skole har jeg ikke følt meg som en snylter og døgenikt; jeg har hatt det mye bedre med meg selv. Jeg må bare satse på at det finnes en tolerant sjel der ute som vil ansette meg. 

Har forøvrig bestemt meg for å bare gå to ganger i året til psykiater. Jeg gidder ikke lenger å sitte der å si at det går bra og så blir det bare vissvasspreik etter det. Skulle jeg nå være uheldig å bli dårlig igjen er det jo bare å ringe og bestille time.

Måtte gudene være med meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Gondor skrev:

Så har jeg tatt den tredje eksamen jeg har denne våren. Bare en igjen.

Gratulerer og lykke til med innspurten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Gondor skrev:

Så har jeg tatt den tredje eksamen jeg har denne våren. Bare en igjen. Om et halvt år skal jeg være klar for arbeidslivet.... hvis noen vil ha meg. Jeg har vært 100% uføretrygdet i 7 år pga psykisk sykdom og er dessuten 54 år gammel. Vær så snill: ikke fortell meg at jeg ikke har en sjans i havet! Etter at jeg begynte på skole har jeg ikke følt meg som en snylter og døgenikt; jeg har hatt det mye bedre med meg selv. Jeg må bare satse på at det finnes en tolerant sjel der ute som vil ansette meg. 

Jeg håper du er forrykende stolt av deg selv Gondor :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, XbellaX skrev:

Jeg håper du er forrykende stolt av deg selv Gondor :- )

Forrykende... Jeg er veldig opptatt av språk og ord og dette ordet er det virkelig kraft over! Hmmm…. bare det å være stolt er vanskelig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gondor skrev:

Forrykende... Jeg er veldig opptatt av språk og ord og dette ordet er det virkelig kraft over! Hmmm…. bare det å være stolt er vanskelig nok.

Skulle nesten tro du var sørlending ;- ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Jeg krysser fingre og tær for at innsatsen din vil bære frukter. Det står virkelig respekt av hvordan du står på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, XbellaX skrev:

Skulle nesten tro du var sørlending ;- ) 

Tilbringer hver sommer på Sørlandet. Holder det for å fortjene tittelen? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så fantastisk bra!! Du skal virkelig være stolt av deg selv. :) Prøv å ikke tenke på om det har vært verdt innsatsen (altså om du får deg jobb) nå, men heller ta litt tid og kjenne på hva du faktisk har fått til! Også krysser jeg fingrene for at du får deg jobb også! 

Jeg vet ikke om jeg vil klare å jobbe som sykepleier igjen, men likevel bærer jeg en mestringsfølelse av at jeg til tross for alt klarte å komme meg gjennom studiet. Og jeg som deg håper på jobb igjen og at noen vil gi meg sjansen. :)

Så flink du har vært! 

Får lyst til å synge den sangen. For du er flink flink flink flink flink flink fliiiink! Hehe. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Glitter skrev:

Å så fantastisk bra!! Du skal virkelig være stolt av deg selv. :) Prøv å ikke tenke på om det har vært verdt innsatsen (altså om du får deg jobb) nå, men heller ta litt tid og kjenne på hva du faktisk har fått til! Også krysser jeg fingrene for at du får deg jobb også! 

Jeg vet ikke om jeg vil klare å jobbe som sykepleier igjen, men likevel bærer jeg en mestringsfølelse av at jeg til tross for alt klarte å komme meg gjennom studiet. Og jeg som deg håper på jobb igjen og at noen vil gi meg sjansen. :)

Så flink du har vært! 

Får lyst til å synge den sangen. For du er flink flink flink flink flink flink fliiiink! Hehe. 

Tusen takk, Glitter! Virkelig godt gjort å komme seg gjennom sykerpleierstudiet! Vi får håpe at vi klarer å holde oss sånn nogen lunde friske og at det finnes en jobb til oss der ute. Men som du sier betyr det mye at man har valgt å satse og klarer å gjennomføre. Det betyr i hvert fall mye for min selvfølelse! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gondor skrev:

Tusen takk, Glitter! Virkelig godt gjort å komme seg gjennom sykerpleierstudiet! Vi får håpe at vi klarer å holde oss sånn nogen lunde friske og at det finnes en jobb til oss der ute. Men som du sier betyr det mye at man har valgt å satse og klarer å gjennomføre. Det betyr i hvert fall mye for min selvfølelse! 

 

Ja akkurat! Du har klart det uansett! Men jeg har tro på at du skal få kommet deg ut i jobb hvis du tror du klarer det. :)

Hvor høy stilling ser du for deg? Er vel kanskje noe i å ikke starte for høyt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:-) Det er veldig hyggelig å lese om hvordan du ikke har gitt deg underveis, og jeg tror - og håper -  du kommer til å få jobb i etterkant også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Glitter skrev:

Ja akkurat! Du har klart det uansett! Men jeg har tro på at du skal få kommet deg ut i jobb hvis du tror du klarer det. :)

Hvor høy stilling ser du for deg? Er vel kanskje noe i å ikke starte for høyt?

Jeg tenkte meg en helt ordinær stilling. Ansvar kan jeg ta. Det må jeg i den type jobb jeg er på jakt etter, men jeg blir nok ikke gitt de mest krevende oppgavene med en gang tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frosken skrev:

Gratulerer:-) Det er veldig hyggelig å lese om hvordan du ikke har gitt deg underveis, og jeg tror - og håper -  du kommer til å få jobb i etterkant også. 

Tusen takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...