Gå til innhold

Har du kjent denne følelsen: Når det bygger seg opp og du merker at "dette holder på å bli for mye for meg, nå orker jeg snart ikke mer"? Kroppen skriker at du må roe ned, slutte, du må finne en måte å stoppe alle oppgavene og problemene på...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Den følelsen har jeg nå, jeg får doble hjerteslag innimellom og gjesper - som er et tegn på at kroppen har fått nok + at det (gjesping) er et varsel om at hvis jeg ikke passer meg snart så får jeg panikk-/dødsangst. Og tror at verden går under, ja, du veit kanskje åssen den følelsen er også?

Det er på en måte en rar følelse i brystet, jeg puster overfladisk, er litt svimmel, og jeg føler at jeg er litt utenfor meg selv på en måte.
Årsak? Ikke noe spess, annet enn folk som maser om kan den bli med hjem, ha med hjem, gjøre det, gjøre datt, ta den medisinen, den sprøyta, vaske klær, handle, være syk av pollen bla bla bla. 

Det blir for mye for meg nå. I "coronaperioden" da alt var stengt var det ikke bra, det var ensomt - men mye roligere!

Anonymkode: cf4e6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg kan ikke si at jeg kjenner den følelsen. Jeg er ganske flink til å sete grenser og kjenne når jeg begynner å nærme meg å ha fått nok. Jeg tror det vil gjøre deg godt hvis du øver deg opp til å gjøre det samme. Det høres fælt ut å ha det som du har det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, tonie skrev:

Nei, jeg kan ikke si at jeg kjenner den følelsen. Jeg er ganske flink til å sete grenser og kjenne når jeg begynner å nærme meg å ha fått nok. Jeg tror det vil gjøre deg godt hvis du øver deg opp til å gjøre det samme. Det høres fælt ut å ha det som du har det nå.

Det er fælt, men det som er enda verre er at terskelen min er for lav.

 

Anonymkode: cf4e6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 27.5.2020 den 19.41, AnonymBruker skrev:

Den følelsen har jeg nå, jeg får doble hjerteslag innimellom og gjesper - som er et tegn på at kroppen har fått nok + at det (gjesping) er et varsel om at hvis jeg ikke passer meg snart så får jeg panikk-/dødsangst. Og tror at verden går under, ja, du veit kanskje åssen den følelsen er også?

Det er på en måte en rar følelse i brystet, jeg puster overfladisk, er litt svimmel, og jeg føler at jeg er litt utenfor meg selv på en måte.
Årsak? Ikke noe spess, annet enn folk som maser om kan den bli med hjem, ha med hjem, gjøre det, gjøre datt, ta den medisinen, den sprøyta, vaske klær, handle, være syk av pollen bla bla bla. 

Det blir for mye for meg nå. I "coronaperioden" da alt var stengt var det ikke bra, det var ensomt - men mye roligere!

Anonymkode: cf4e6...862

Jeg har følt det sånn ang jobb ei stund nå ja og jeg slutter å puste normalt. Har nesten følt meg fengslet. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det :)

Heldigvis har det begynt å roe seg litt denne uka. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Har du kjent denne følelsen: Når det bygger seg opp og du merker at "dette holder på å bli for mye for meg, nå orker jeg snart ikke mer"? Kroppen skriker at du må roe ned, slutte, du må finne en måte å stoppe alle oppgavene og problemene på...?»

 

Ja, jeg har født 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 28.5.2020 den 21.47, Ekstra skrev:

«Har du kjent denne følelsen: Når det bygger seg opp og du merker at "dette holder på å bli for mye for meg, nå orker jeg snart ikke mer"? Kroppen skriker at du må roe ned, slutte, du må finne en måte å stoppe alle oppgavene og problemene på...?»

 

Ja, jeg har født 😂

Jeg og, flere ganger, men er ikke sammenlignbart...

Anonymkode: cf4e6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer ja og da legger jeg meg under dyna og tar en lur eller ser på en «lett» film eller serie på laptopen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Dorthe skrev:

Det skjer ja og da legger jeg meg under dyna og tar en lur eller ser på en «lett» film eller serie på laptopen.

Enig i at sånt hjelper :) Følger med på noen Vlogs på YouTube, det hjelper...

Anonymkode: cf4e6...862

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...