Gå til innhold

Forlatthetsfølelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Den indre smerten ved tomhet, forlatthetsfølelse og ensomhet. Hva gjør dere når dere får det slik? Har det slik nå, prøver å komme meg gjennom kvelden. 

Anonymkode: 3d7c9...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den indre smerten ved tomhet, forlatthetsfølelse og ensomhet. Hva gjør dere når dere får det slik? Har det slik nå, prøver å komme meg gjennom kvelden. 

Anonymkode: 3d7c9...fdb

Har ikke du barn da?

Anonymkode: 22bdd...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den indre smerten ved tomhet, forlatthetsfølelse og ensomhet. Hva gjør dere når dere får det slik? Har det slik nå, prøver å komme meg gjennom kvelden. 

Anonymkode: 3d7c9...fdb

finner noe hyggelig å gjøre og så legger jeg meg tidlig 🙂 

Anonymkode: 4c462...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vanskelig og altoppslukende. Jeg prøver å avlede meg selv, men ofte blir jeg bare helt overmannet av det og da kan jeg bli destruktiv. Det gjelder som oftest bare å telle ned tiden til jeg kan legge meg så jeg får pause. Er vel litt derfor jeg bruker så mye tid på forum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke du barn da?

Anonymkode: 22bdd...ccf

Nei?

Anonymkode: 3d7c9...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei?

Anonymkode: 3d7c9...fdb

Kjæreste? Venner?

Eller er du helt alene?

Anonymkode: 22bdd...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, Glitter skrev:

Den er vanskelig og altoppslukende. Jeg prøver å avlede meg selv, men ofte blir jeg bare helt overmannet av det og da kan jeg bli destruktiv. Det gjelder som oftest bare å telle ned tiden til jeg kan legge meg så jeg får pause. Er vel litt derfor jeg bruker så mye tid på forum. 

Jeg klarer sjelden legge fra meg mobilen. Må ha noe å fylle hodet med hele tiden. Det er dessverre så altoppslukende ja. Prøver å se en film men om jeg glemmer meg noen sekunder, så er det der igjen, gang på gang. Jeg bor med noen, så det har ikke noe med ytre ensomhet å gjøre..det er en indre tilstand. 

Anonymkode: 3d7c9...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kjæreste? Venner?

Eller er du helt alene?

Anonymkode: 22bdd...ccf

Er planen din å bagatellisere TS sine problemer dersom hn har en venn eller flere? For i så fall er det ikke slik det fungerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjæreste? Venner?

Eller er du helt alene?

Anonymkode: 22bdd...ccf

Bor med partner. Men dette er en indre tilstand, i og med at jeg også har relasjonsproblemer. Altoppslukende sådan. 

Anonymkode: 3d7c9...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Glitter skrev:

Er planen din å bagatellisere TS sine problemer dersom hn har en venn eller flere? For i så fall er det ikke slik det fungerer. 

Det er nok trollet igjen. 

Anonymkode: 3d7c9...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Glitter skrev:

Er planen din å bagatellisere TS sine problemer dersom hn har en venn eller flere? For i så fall er det ikke slik det fungerer. 

Nå får du gi deg? Det må være lov å stille spørsmål uten å bli mistenkeliggjort. Jeg skal vurdere å rapportere innlegget ditt.

Anonymkode: 22bdd...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

finner noe hyggelig å gjøre og så legger jeg meg tidlig 🙂 

Anonymkode: 4c462...4f9

Jeg ser film nå, prøver hardt å fokusere og ikke kjenne på dette..lurer på hvordan blir bra fra denne tilstanden, om det i det hele tatt er mulig. 

Anonymkode: 3d7c9...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du gi deg? Det må være lov å stille spørsmål uten å bli mistenkeliggjort. Jeg skal vurdere å rapportere innlegget ditt.

Anonymkode: 22bdd...ccf

Det må du gjerne gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser film nå, prøver hardt å fokusere og ikke kjenne på dette..lurer på hvordan blir bra fra denne tilstanden, om det i det hele tatt er mulig. 

Anonymkode: 3d7c9...fdb

kanskje det ikke trenger å være noe mål, men heller lære seg verktøy for å hanskes med følelsen (uansett om det er forlatthet, sorg, redsel +++) 🙂 

Anonymkode: 4c462...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den indre smerten ved tomhet, forlatthetsfølelse og ensomhet. Hva gjør dere når dere får det slik? Har det slik nå, prøver å komme meg gjennom kvelden. 

Anonymkode: 3d7c9...fdb

Sitter mye på mobilen, Facebook eller her på døl. Jeg tar tablettene mine og går og legger meg tidlig. Vanskelig å komme seg gjennom kveldene, for å si det mildt. 

Anonymkode: 29451...397

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kanskje det ikke trenger å være noe mål, men heller lære seg verktøy for å hanskes med følelsen (uansett om det er forlatthet, sorg, redsel +++) 🙂 

Anonymkode: 4c462...4f9

Ja det er vel sant..skulle gjerne lært noen verktøy. 

Anonymkode: 3d7c9...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sitter mye på mobilen, Facebook eller her på døl. Jeg tar tablettene mine og går og legger meg tidlig. Vanskelig å komme seg gjennom kveldene, for å si det mildt. 

Anonymkode: 29451...397

Forstår deg...

Anonymkode: 3d7c9...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den indre smerten ved tomhet, forlatthetsfølelse og ensomhet. Hva gjør dere når dere får det slik? Har det slik nå, prøver å komme meg gjennom kvelden. 

Anonymkode: 3d7c9...fdb

Seben film. Les en bok. Gå en tur. Tren.

Anonymkode: fab8e...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seben film. Les en bok. Gå en tur. Tren.

Anonymkode: fab8e...5dc

Er helt lammet og eier ikke konsentrasjon..

Anonymkode: 3d7c9...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...