Gå til innhold

Hva er galt med postkassa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kom til å la det ligge noen nyvaskede sokker i en plastsekk da jeg manglet plass på tørkestativet, og så glemt de. Det har nå gått 54 timer siden jeg la de der, og det luktet ikke blomster når jeg åpnet den posen gitt. Så jeg tenkte jeg fikk bestille meg noen sokker hjem til postkassen. Men se det var nesten ikke mulig, hente på posten eller dyr hjemlevering over alt. Er det noe poeng å ikke kunne sende 5 stk sokker rett i postkassen? Er de idioter de som velger frakt? 5 par tennissokker passer fint i en postkasse, sikkert det dobbelte også. Hva er greia?

Anonymkode: 37d93...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

det er mange nettbutikker som har gratis frakt, zalando.no er en av dem.

Anonymkode: cdafc...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom til å la det ligge noen nyvaskede sokker i en plastsekk da jeg manglet plass på tørkestativet, og så glemt de. Det har nå gått 54 timer siden jeg la de der, og det luktet ikke blomster når jeg åpnet den posen gitt. Så jeg tenkte jeg fikk bestille meg noen sokker hjem til postkassen. Men se det var nesten ikke mulig, hente på posten eller dyr hjemlevering over alt. Er det noe poeng å ikke kunne sende 5 stk sokker rett i postkassen? Er de idioter de som velger frakt? 5 par tennissokker passer fint i en postkasse, sikkert det dobbelte også. Hva er greia?

Anonymkode: 37d93...03f

Sikkerhet.

Ellers sender Dressmann småpakker rett i postkassa.

Anonymkode: bd08b...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er mange nettbutikker som har gratis frakt, zalando.no er en av dem.

Anonymkode: cdafc...f39

Ikke så mange som har det til varer til en 100 lapp. Jeg skulle ha en pakke sokker ikke noe mer. Du må over ett visst beløp. Jeg ville bare ha 1 3pack tennissokker, hva er vitsen med å sende det til post i butikk? Når jeg har en perfekt postkasse.

Anonymkode: 37d93...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sikkerhet.

Ellers sender Dressmann småpakker rett i postkassa.

Anonymkode: bd08b...fcf

Jeg vet det om dressmann. Og kudos til dem. Nå har de dessverre ikke de sokkene jeg liker (kremt tennissokker, helst svarte).

Anonymkode: 37d93...03f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke så mange som har det til varer til en 100 lapp. Jeg skulle ha en pakke sokker ikke noe mer. Du må over ett visst beløp. Jeg ville bare ha 1 3pack tennissokker, hva er vitsen med å sende det til post i butikk? Når jeg har en perfekt postkasse.

Anonymkode: 37d93...03f

Er det ikke enklere å ta seg en tur i nærmeste matbutikk? Her har både Meny og Rema sokker til salgs.

Anonymkode: bd08b...fcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom til å la det ligge noen nyvaskede sokker i en plastsekk da jeg manglet plass på tørkestativet, og så glemt de. Det har nå gått 54 timer siden jeg la de der, og det luktet ikke blomster når jeg åpnet den posen gitt.

Hvis det ikke er noe annet i veien med dem enn at de har tørket innestengt i en plastpose, kan du trolig få vekk lukta ved å vaske dem grundig på nytt. 

Det er mange underlige leveringsordninger, jeg fikk nylig en tynn liten pakke fra Bokklubben levert på døra, til tross for at det hadde vært plass til 4 - 5 slike i postkassa. Andre ting kan plutselig ligge på dørmatta, levert av avisbudet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...