Gå til innhold

Kupton: kan jeg få spørre deg om et medisinsk spørsmål?


girlinyellow

Anbefalte innlegg

girlinyellow

Jeg spør først om det er greit, jeg. Har forståelse for det om du ikke ønsker å svare på slike spørsmål, og jeg forstår også at et svar over nettet ikke er optimalt. 

Det handler om trening, hard trening og ekstrasystoler. Er veldig urolig akkurat nå, det er derfor jeg henvender meg til deg. Kanskje du kan berolige meg litt, og evt. fortelle meg om jeg bør bestille legetime, eller om det er unødvendig. Er redd for å drite meg ut ved å bestille legetime uten en god grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at når ellers friske personer får slike symptomer, skal de bestille time hos fastlegen og få det undersøkt. Selv om det hos de aller fleste er ufarlige saker, finnes det noen der det ikke er ufarlig.

Når en så er skikkelig undersøkt og har fått en forklaring, skal en akseptere denne og ikke bestille time hver gang en får lignende symptomer med mindre legen har sagt at en skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det Kupton sier er fornuftig. Jeg slet med masse ekstraslag, lavt blodtrykk, kraftige blodtrykksfall og besvimelser og 48 i hvilepuls. Dro til lege og ble utredet med 24-timers EKG og blodtrykksmåler og ultralyd av hjertet. Alt var bra minus litt lekkasje på høyre klaff, men det mente han at 1 av 10 hjertefriske bare har. Så jeg slo meg til ro med det. Så når jeg svimer av nå så bare reiser jeg meg opp i ørska litt forvirret og fortsetter med det jeg holder på med. Bortsett fra i går da falt jeg i trappa og brakk håndleddet. 😂

Men jeg synes fortsatt det er ekkelt når hjertet får masse ekstraslag på rad. Enten det er under trening eller i hvile. Likevel stoler jeg på at jeg er hjertefrisk etter en god utredning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...