Gå til innhold

Folk som selger mye på Finn, Tise og Facebook


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Blir du noen ganger mistenksom? Det kan være flere nye varer. Flere av akkurat det samme. Noe kan være brukt, noe er nytt. De har feks en brukt jakke så har de samme jakken ny. «Fikk det i gave» eller tabbekjøp. Har de så masse folk rundt seg som gir gaver? Eller brenner de kredittkortet hele tiden og må tjene inn igjen gjelden? 
Stjeler de fra butikker og selger det? 
Ikke at jeg sitter og vil anmelde folk altså mens er jeg den eneste som lurer på hvor de har alt fra?

Anonymkode: e83fa...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva slags varer er dette? Skulle likt å se. Er det som regel utlendinger?

Anonymkode: 78cce...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags varer er dette? Skulle likt å se. Er det som regel utlendinger?

Anonymkode: 78cce...c3c

Det trenger ikke være det nei. Nei det kan være snakk om frisør produkter. Klær, noen legger ut klær som nye. Men hvorfor kjøper de dem om de ikke skal ha dem? Er en profil på Tise. Selger så og so bare nye ting. Hun er norsk. Går hun vill på kredittkortet sitt eller? 
Eller er folk så rause rundt henne at de shopper for henne og gir i gaver? 
 

Ellers legger folk ut både parfymer, sminke. Mye ubrukt. Noen legger ut brukte for så å legge ut samme type helt ny. Er det grunn til å tenke krim? 

Anonymkode: e83fa...fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det trenger ikke være det nei. Nei det kan være snakk om frisør produkter. Klær, noen legger ut klær som nye. Men hvorfor kjøper de dem om de ikke skal ha dem? Er en profil på Tise. Selger så og so bare nye ting. Hun er norsk. Går hun vill på kredittkortet sitt eller? 
Eller er folk så rause rundt henne at de shopper for henne og gir i gaver? 
 

Ellers legger folk ut både parfymer, sminke. Mye ubrukt. Noen legger ut brukte for så å legge ut samme type helt ny. Er det grunn til å tenke krim? 

Anonymkode: e83fa...fce

Har tenkt på det selv. Spesielt utlendinger som legger ut mye elektronikk.

Anonymkode: 78cce...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen selger ting lovlig, noen selger ting ulovlig.

Vanskelig å vite hvem som er hva.

Er ingen lov mot å drive butikk gjennom facebook eller andre salgskanaler.

Anonymkode: c1485...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har kredittlån. Og tenker at det er klokt å selge møbler eller annet man ikke har bruk for. Jeg har vært ekstra snill når jeg har solgt noe. Har solgt det for lavere penge enn jeg trengte. Men jeg liker å kvitte meg med ting som jeg ikke bruker. 

Anonymkode: 217dd...966

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...