Gå til innhold

Har jeg grunn til å bli irritert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Selger ting på Finn, selger ikke til nypris da jeg er privat og det kommer frakt i tillegg og det er (pent) brukt. Det er noe typisk som skjer ofte. Jeg får kjøper på en ting, plutselig kommer det flere meldinger fra flere som også ble interessert.

saken er at jeg lover til den første som sender meld. Så skal disse ha flere ting sånn plutselig og jeg må ordne en større pakke. Frakten blir deretter. Ting trenger beskyttelse også. Den blir for stor til å sende såkalt billig. 
Den andre kjøper som vil ha 1 ting skriver at hn setter pengene på min konto med en gang. Men så har jeg lovet den bort da. 

Person 1 bruker 1 dag på å svare hver bidige melding. Skikkelig t-skje! Jeg purrer og sier jeg venter på pengene og at total sum blir xxx ,- . Da begynner vedkommende å «kverulere» om at jeg sikkert kan få sendt billigere. Jeg sier at det er ikke mulig, og så bruker vedkommende enda en evighet på å svare! Jeg skriver at vedkommende kan droppe en vare så blir frakten billigere. 
 

Er det innafor å bare sende den ene til en annen? Kommer sikkert til å få et nytt svar om at jeg kan sende billigere. Ja, uten den største varen! Men så vil hn vel ha alt da...

 

Anonymkode: 93dfb...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg ville blitt irritert jeg også, men vet ikke hva jeg ville gjort i forhold til å selge videre. Kanskje sendt en siste melding og sagt at i og med at du har flere kjøpere så må du be om bekreftelse på kjøp og penger på konto innen ut dagen for eksempel, hvis ikke går kjøpet til en annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selger ting på Finn, selger ikke til nypris da jeg er privat og det kommer frakt i tillegg og det er (pent) brukt. Det er noe typisk som skjer ofte. Jeg får kjøper på en ting, plutselig kommer det flere meldinger fra flere som også ble interessert.

saken er at jeg lover til den første som sender meld. Så skal disse ha flere ting sånn plutselig og jeg må ordne en større pakke. Frakten blir deretter. Ting trenger beskyttelse også. Den blir for stor til å sende såkalt billig. 
Den andre kjøper som vil ha 1 ting skriver at hn setter pengene på min konto med en gang. Men så har jeg lovet den bort da. 

Person 1 bruker 1 dag på å svare hver bidige melding. Skikkelig t-skje! Jeg purrer og sier jeg venter på pengene og at total sum blir xxx ,- . Da begynner vedkommende å «kverulere» om at jeg sikkert kan få sendt billigere. Jeg sier at det er ikke mulig, og så bruker vedkommende enda en evighet på å svare! Jeg skriver at vedkommende kan droppe en vare så blir frakten billigere. 
 

Er det innafor å bare sende den ene til en annen? Kommer sikkert til å få et nytt svar om at jeg kan sende billigere. Ja, uten den største varen! Men så vil hn vel ha alt da...

 

Anonymkode: 93dfb...dd9

Sett svarfrist

Anonymkode: 87d86...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...