Gå til innhold

På et bedre spor! (forsiktig jubel...)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etter jul fikk jeg et alvorlig tilbakefall til bulimien, som jeg hadde hatt relativt god kontroll på de siste årene. Corona-nedstengningen bidro nok til å helle bensin på bålet. Men for et par uker siden tok jeg et oppgjør med meg selv og bestemte meg for at dette orket jeg bare ikke. En blir så ufattelig sliten og fylt av skam av å holde på sånn. 
Nå kan jeg meddele at jeg ikke har overspist og/eller spydd på 17 dager!😃 Tar ikke for gitt at jeg vil klare mitt neste delmål, som er 3 bulimifri uker. Suget er der hele tiden, så hver dag jeg klarer å motstå det, er en seier i seg selv. Greier jeg en hel måned skal jeg feire med sprudel i glasset...

Anonymkode: 34d69...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter jul fikk jeg et alvorlig tilbakefall til bulimien, som jeg hadde hatt relativt god kontroll på de siste årene. Corona-nedstengningen bidro nok til å helle bensin på bålet. Men for et par uker siden tok jeg et oppgjør med meg selv og bestemte meg for at dette orket jeg bare ikke. En blir så ufattelig sliten og fylt av skam av å holde på sånn. 
Nå kan jeg meddele at jeg ikke har overspist og/eller spydd på 17 dager!😃 Tar ikke for gitt at jeg vil klare mitt neste delmål, som er 3 bulimifri uker. Suget er der hele tiden, så hver dag jeg klarer å motstå det, er en seier i seg selv. Greier jeg en hel måned skal jeg feire med sprudel i glasset...

Anonymkode: 34d69...e1c

Så bra. Stå på videre😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter jul fikk jeg et alvorlig tilbakefall til bulimien, som jeg hadde hatt relativt god kontroll på de siste årene. Corona-nedstengningen bidro nok til å helle bensin på bålet. Men for et par uker siden tok jeg et oppgjør med meg selv og bestemte meg for at dette orket jeg bare ikke. En blir så ufattelig sliten og fylt av skam av å holde på sånn. 
Nå kan jeg meddele at jeg ikke har overspist og/eller spydd på 17 dager!😃 Tar ikke for gitt at jeg vil klare mitt neste delmål, som er 3 bulimifri uker. Suget er der hele tiden, så hver dag jeg klarer å motstå det, er en seier i seg selv. Greier jeg en hel måned skal jeg feire med sprudel i glasset...

Anonymkode: 34d69...e1c

Bra jobba :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, emilie321 skrev:

Så bra. Stå på videre😊

Tusen takk!❤️

Anonymkode: 34d69...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bra jobba :) 

Takk for det!❤️

Anonymkode: 34d69...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink du er! Du har all grunn til å være stolt av egen innsats. Det er en mye hardere jobb enn hva mange tror. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, Glitter skrev:

Så utrolig flink du er! Du har all grunn til å være stolt av egen innsats. Det er en mye hardere jobb enn hva mange tror. ❤

Tusen for gode ord, det varmer🥰

Anonymkode: 34d69...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter jul fikk jeg et alvorlig tilbakefall til bulimien, som jeg hadde hatt relativt god kontroll på de siste årene. Corona-nedstengningen bidro nok til å helle bensin på bålet. Men for et par uker siden tok jeg et oppgjør med meg selv og bestemte meg for at dette orket jeg bare ikke. En blir så ufattelig sliten og fylt av skam av å holde på sånn. 
Nå kan jeg meddele at jeg ikke har overspist og/eller spydd på 17 dager!😃 Tar ikke for gitt at jeg vil klare mitt neste delmål, som er 3 bulimifri uker. Suget er der hele tiden, så hver dag jeg klarer å motstå det, er en seier i seg selv. Greier jeg en hel måned skal jeg feire med sprudel i glasset...

Anonymkode: 34d69...e1c

Bra jobbet! Hva gjør du annerledes for å nå målet ditt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, dolmio skrev:

Så flink du er 😃 

Tusen takk☺️

Anonymkode: 34d69...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, cilie skrev:

Bra jobbet! Hva gjør du annerledes for å nå målet ditt? 

Takk!🥰

Det jeg gjør annerledes er vel å være litt mer egoistisk (gjøre det jeg føler for, framfor det som forventes). Prøver å stresse minst mulig. I tillegg planlegger jeg måltidene godt og registrerer alt jeg spiser i en app. 

Anonymkode: 34d69...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2020 den 20.23, AnonymBruker skrev:

Takk!🥰

Det jeg gjør annerledes er vel å være litt mer egoistisk (gjøre det jeg føler for, framfor det som forventes). Prøver å stresse minst mulig. I tillegg planlegger jeg måltidene godt og registrerer alt jeg spiser i en app. 

Anonymkode: 34d69...e1c

Høres ut som en god strategi. Så flink du er! Jeg beundrer sånne mennesker som deg. Det må kreve enormt mye av deg og jobbe med et slikt problem. Heia deg og lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tusen takk, Gondor. Føler meg ikke så høy i hatten nå. Dessverre hadde jeg en sprekk i går, så 3-ukersmålet røk rett før målstreken😔 Blir så sint på meg selv, men det nytter jo ikke. Må bare fortsette å kjempe. Det må vi alle, uansett hvilke utfordringer vi har. Heia deg også😊

Anonymkode: 34d69...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk, Gondor. Føler meg ikke så høy i hatten nå. Dessverre hadde jeg en sprekk i går, så 3-ukersmålet røk rett før målstreken😔 Blir så sint på meg selv, men det nytter jo ikke. Må bare fortsette å kjempe. Det må vi alle, uansett hvilke utfordringer vi har. Heia deg også😊

Anonymkode: 34d69...e1c

At du hadde en sprekk sletter ikke innsatsen du alt har gjort. :) Det sa jeg til meg selv da jeg hadde en skikkelig sprekk på rusen. Det fjernet ikke all den rusfrie tiden jeg hadde oppnådd og all innsatsen jeg hadde lagt ned i det. Jeg avruset meg, tok lærdom, gjorde tiltak for å unngå ny sprekk og fortsatte der jeg slapp. :) Det tenker jeg gjelder all avhengighet. Når jeg har en dårlig matdag så prøver jeg å nullstille meg til neste dag og forsøke å spise sunt og ikke overspise. 

Det kommer skjær i sjøen her og der. Sånn er det for alle som prøver å endre (u)vaner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio
10 minutter siden, Glitter skrev:

At du hadde en sprekk sletter ikke innsatsen du alt har gjort. :) Det sa jeg til meg selv da jeg hadde en skikkelig sprekk på rusen. Det fjernet ikke all den rusfrie tiden jeg hadde oppnådd og all innsatsen jeg hadde lagt ned i det. Jeg avruset meg, tok lærdom, gjorde tiltak for å unngå ny sprekk og fortsatte der jeg slapp. :) Det tenker jeg gjelder all avhengighet. Når jeg har en dårlig matdag så prøver jeg å nullstille meg til neste dag og forsøke å spise sunt og ikke overspise. 

Det kommer skjær i sjøen her og der. Sånn er det for alle som prøver å endre (u)vaner. 

«At du hadde en sprekk sletter ikke innsatsen du alt har gjort. :)«

Dette tar jeg med meg også videre, veldig bra sagt 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, Glitter skrev:

At du hadde en sprekk sletter ikke innsatsen du alt har gjort. :) Det sa jeg til meg selv da jeg hadde en skikkelig sprekk på rusen. Det fjernet ikke all den rusfrie tiden jeg hadde oppnådd og all innsatsen jeg hadde lagt ned i det. Jeg avruset meg, tok lærdom, gjorde tiltak for å unngå ny sprekk og fortsatte der jeg slapp. :) Det tenker jeg gjelder all avhengighet. Når jeg har en dårlig matdag så prøver jeg å nullstille meg til neste dag og forsøke å spise sunt og ikke overspise. 

Det kommer skjær i sjøen her og der. Sånn er det for alle som prøver å endre (u)vaner. 

Det er sant, takk for påminnelsen, det trengte jeg. ❤️

Anonymkode: 34d69...e1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...