Gå til innhold

Kupton/andre. Bør jeg klare å sove på dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bør jeg kunne klare å sove på følgende dose: 7,5 mg imovane, 30 mg sobril og 10 mg vallergan pluss AP? Jeg sliter alvorlig med søvnen, men legen er streng og vil ikke at jeg skal misbruke medisinene. (Har tatt mer før). Er litt redd når jeg skal prøve bare dette, men det er jo ikke "bare" heller...

Skjønner jo jeg må prøve meg fram, men spør allikevel 🙂 Ps dette er ingen doseringsspørsmål.

Anonymkode: 1a4a5...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv ville jeg forsøkt å unngå å basere meg på fast bruk av Imovane over tid. har selv mulighet til å ta Apodorm, men tar den kun ved behov, noe som vil si sjeldnere enn ca. en gang i uken, og jeg har funnet ut at jeg kan hjelpes med en halv 5 mg-tablett med Apodorm like godt som en hel. Jeg bruker nå Truxal som hovedmedisin som hjelp for å sove, men har forsøkt en rekke andre tidligere, blant annet de du nevner her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bør jeg kunne klare å sove på følgende dose: 7,5 mg imovane, 30 mg sobril og 10 mg vallergan pluss AP? Jeg sliter alvorlig med søvnen, men legen er streng og vil ikke at jeg skal misbruke medisinene. (Har tatt mer før). Er litt redd når jeg skal prøve bare dette, men det er jo ikke "bare" heller...

Skjønner jo jeg må prøve meg fram, men spør allikevel 🙂 Ps dette er ingen doseringsspørsmål.

Anonymkode: 1a4a5...ec9

Ja du bør klare å sove på det, var jo masse medisin det der. Jeg hadde nok ikke fått alt det der samtidig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja du bør klare å sove på det, var jo masse medisin det der. Jeg hadde nok ikke fått alt det der samtidig. 

Liker positive mennesker som deg stjernestøv! Jeg tror egentlig også jeg skal klare å sove på dette, er som du sier mye medisiner.

Anonymkode: 1a4a5...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...