Gå til innhold

Overkjørt eller egen feil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er totalt utkjørt nå og mangler livslyst. Det er vanskelig for meg å stå opp mot noen jeg bor med. Føler hn valser over meg. Og uansett hva jeg sier så får hn overtaket. Tar ting som en selvfølge, jeg kan ikke være meg selv. Har begynt å bli fysisk dårlig og få selvmordstanker av alt. Føler jeg skylder hn å oppføre meg "ordentlig" all den tid hn sier min psykiske sykdom går utover hn. Men hn vil aldri medgi at hn også har et ansvar for relasjonen og truer med å forlate hvis jeg står på mitt. Er helt ødelagt blitt etterhvert og lurer på om alt er min feil. 

Anonymkode: 27a34...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er totalt utkjørt nå og mangler livslyst. Det er vanskelig for meg å stå opp mot noen jeg bor med. Føler hn valser over meg. Og uansett hva jeg sier så får hn overtaket. Tar ting som en selvfølge, jeg kan ikke være meg selv. Har begynt å bli fysisk dårlig og få selvmordstanker av alt. Føler jeg skylder hn å oppføre meg "ordentlig" all den tid hn sier min psykiske sykdom går utover hn. Men hn vil aldri medgi at hn også har et ansvar for relasjonen og truer med å forlate hvis jeg står på mitt. Er helt ødelagt blitt etterhvert og lurer på om alt er min feil. 

Anonymkode: 27a34...557

Hva skjer om h*n forlater deg? Er du avhengig av h*n sånn at det er helt utenkelig å leve uten h*n? Det høres jo ut som om du ville fått det bedre uten h*n...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Lillemus skrev:

Hva skjer om h*n forlater deg? Er du avhengig av h*n sånn at det er helt utenkelig å leve uten h*n? Det høres jo ut som om du ville fått det bedre uten h*n...

Begynner å lure på om jeg har det bedre uten hn, men dessverre er jeg livredd for å bli forlatt, jeg er glad i hn og har ingen andre. Har så mye angst for å leve uten hn. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Hn gjør som hn vil, bryr seg ikke om meg. Prøver jeg å si fra om ting, er det alltid jeg som er urimelig, og så får jeg anklager på meg. I stedet for at jeg blir hørt. Føler etterhvert at relasjonen ikke er likeverdig. Er en katastrofe hvis hn forlater, samtidig vil jeg reise langt bort. 

Anonymkode: 27a34...557

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er totalt utkjørt nå og mangler livslyst. Det er vanskelig for meg å stå opp mot noen jeg bor med. Føler hn valser over meg. Og uansett hva jeg sier så får hn overtaket. Tar ting som en selvfølge, jeg kan ikke være meg selv. Har begynt å bli fysisk dårlig og få selvmordstanker av alt. Føler jeg skylder hn å oppføre meg "ordentlig" all den tid hn sier min psykiske sykdom går utover hn. Men hn vil aldri medgi at hn også har et ansvar for relasjonen og truer med å forlate hvis jeg står på mitt. Er helt ødelagt blitt etterhvert og lurer på om alt er min feil. 

Anonymkode: 27a34...557

Du må jo nesten forklare litt mer med mindre du ønsker helt generelle svar.. hva er det han har gjort mot deg? Og på hvilken måte går din psykiske helse utover samboeren din?

Anonymkode: c01c3...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...