Gå til innhold

Er det pillemisbruk å bruke antidepressiv medisin??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Leser i nyhetene at Alexander Rybak innrømmer pillemisbruk over 11 år. Sovemedisin og antidepressiv medisin. Er det virkelig pillemisbruk å bruke antidep. medisin?? Sovemedisiner kan jeg skjønne..

Anonymkode: 2cef1...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
21 minutter siden, Glitter skrev:

Hvis det feks er Wellbutrin så kan det absolutt misbrukes ja da det er sentralstimulerende.

Ok var ikke klar over det...

Anonymkode: 2cef1...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funka jo ikke, men jeg har nok forsøkt å misbruke Tolvon under en depresjon. Tok jevnt gjenmom døgnet, trodde jeg skulle kunne sove bort mye av tida som føltes så uutholdelig. Men det er ikke å anbefale.  Det hjalp overhode ikke. Ikke sov jeg mer og ikke føltes den våkne tida noe bedre. 

Jeg er vel rar da. Jeg hadde både Imovane og Sobril. Det tok jeg kun som foreskrevet. Nok mer respekt for b-preparat. Tenkte framover midt oppi alt. Ville ikke bli avhengig. Og skulle ikke dø, bare ha pause. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leser i nyhetene at Alexander Rybak innrømmer pillemisbruk over 11 år. Sovemedisin og antidepressiv medisin. Er det virkelig pillemisbruk å bruke antidep. medisin?? Sovemedisiner kan jeg skjønne..

Anonymkode: 2cef1...e06

Han er vel ikke så presis i sin muntlige fremstilling at du kan tolke det på denne måten. Han kan ha ment: Jeg misbrukte sovemedisiner i tillegg til at jeg tok antidepressiva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...