Gå til innhold

Endelig en fridag, men det kjipe med å leie...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Utleier pluss familien har jobbet utenfor leiligheten i hele dag. Det kan være det kjipe med å leie. Får ikke slappet av slik jeg ønsket.  Verste er at de står å prater hele tiden. De spyler veggene utenfor vinduene mine, og ser ut til å ville bruke hele dagen på det.  Står å prater og blir aldri ferdig. De har holdt på siden 9 i morges..  Er det min tålmodighet som er dårlig eller kjenner du deg igjen? 

Anonymkode: 996fc...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Utleier pluss familien har jobbet utenfor leiligheten i hele dag. Det kan være det kjipe med å leie. Får ikke slappet av slik jeg ønsket.  Verste er at de står å prater hele tiden. De spyler veggene utenfor vinduene mine, og ser ut til å ville bruke hele dagen på det.  Står å prater og blir aldri ferdig. De har holdt på siden 9 i morges..  Er det min tålmodighet som er dårlig eller kjenner du deg igjen? 

Anonymkode: 996fc...031

Kan du ikke gå ut en tur hvis du er lei av å høre på det? Synes nok du er utålmodig, ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Utleier pluss familien har jobbet utenfor leiligheten i hele dag. Det kan være det kjipe med å leie. Får ikke slappet av slik jeg ønsket.  Verste er at de står å prater hele tiden. De spyler veggene utenfor vinduene mine, og ser ut til å ville bruke hele dagen på det.  Står å prater og blir aldri ferdig. De har holdt på siden 9 i morges..  Er det min tålmodighet som er dårlig eller kjenner du deg igjen? 

Anonymkode: 996fc...031

Det er nok sånt man må regne med, og det kan gjerne skje også om man eier - også da kan man ha naboer innpå seg som lager lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dolmio

Med mindre de holder på sånn hver dag hele året synes jeg du er utålmodig, ja :)
 

Gjør som frosken sier, gå deg en tur ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Ekstra skrev:

Det er nok sånt man må regne med, og det kan gjerne skje også om man eier - også da kan man ha naboer innpå seg som lager lyd.

Når man eier, så må man vaske veggen selv;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utleier pluss familien har jobbet utenfor leiligheten i hele dag. Det kan være det kjipe med å leie. Får ikke slappet av slik jeg ønsket.  Verste er at de står å prater hele tiden. De spyler veggene utenfor vinduene mine, og ser ut til å ville bruke hele dagen på det.  Står å prater og blir aldri ferdig. De har holdt på siden 9 i morges..  Er det min tålmodighet som er dårlig eller kjenner du deg igjen? 

Anonymkode: 996fc...031

Du slipper jo å spyle veggene selv.

Anonymkode: bd62a...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, dolmio skrev:

Med mindre de holder på sånn hver dag hele året synes jeg du er utålmodig, ja :)
 

Gjør som frosken sier, gå deg en tur ut :) 

Jeg er nok litt utålmodig. Er enig i at de selvsagt må få holde på  :) . Men dagen ble fin uansett. 

Anonymkode: 996fc...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nok litt utålmodig. Er enig i at de selvsagt må få holde på  :) . Men dagen ble fin uansett. 

Anonymkode: 996fc...031

Skjønner det er kjipt når man vil ha ro og fred. Men bra det ble bra til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, knas skrev:

Skjønner det er kjipt når man vil ha ro og fred. Men bra det ble bra til slutt!

Jeg er en person som liker stillheten når jeg har fri. Jeg jobber i et yrke med masse folk rundt meg. Blir desverre derfor ganske folkesky på fritiden. Og ønsker mest mulig ro. Men har full forståelse for at de selvsagt måtte få jobbe. Er bare flott. Det bunner nok mer i min sjenerte personlighet på fritiden.  :)

Anonymkode: 996fc...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg leide konkluderte jeg raskt med at det beste var å leie en leilighet i blokk, rekkehus eller lignende. Man får redusert friheten sin kraftig når man bor i samme hus som leieverten, og hvis man er uheldig får man en hyperaktiv leievert som arbeider med hus og hage non stop. 

Anonymkode: ca40f...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg leide konkluderte jeg raskt med at det beste var å leie en leilighet i blokk, rekkehus eller lignende. Man får redusert friheten sin kraftig når man bor i samme hus som leieverten, og hvis man er uheldig får man en hyperaktiv leievert som arbeider med hus og hage non stop. 

Anonymkode: ca40f...ce7

Vi har leid ut leilighet i huset vi bor i og det er ikke optimalt nei. F.eks. ville leieboer gjerne sette utemøblene sine rett foran vårt store stuevindu. Det fikk han selvfølgelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, Lillemus skrev:

Vi har leid ut leilighet i huset vi bor i og det er ikke optimalt nei. F.eks. ville leieboer gjerne sette utemøblene sine rett foran vårt store stuevindu. Det fikk han selvfølgelig ikke.

Det er nok kjipt for utleier også. 

1 time siden, Fionys skrev:

Kanskje du kan snu det til noe positivt, du må opp, ut og ikke kan bli liggende hele dagen. 

Jeg gikk ikke ut av den årsak. Det ble heller motsatt. Jeg ble inne å vasket/ ryddet. Men kom meg ut senere på dagen. 

Anonymkode: 996fc...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg leide konkluderte jeg raskt med at det beste var å leie en leilighet i blokk, rekkehus eller lignende. Man får redusert friheten sin kraftig når man bor i samme hus som leieverten, og hvis man er uheldig får man en hyperaktiv leievert som arbeider med hus og hage non stop. 

Anonymkode: ca40f...ce7

Enig. Må være bedre å leie en leilighet i blokk , eller rekkehus eller lignende. Men det er ofte dyrere. Men det ville vært bedre og friere. 

Anonymkode: 996fc...031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok kjipt for utleier også. 

Jeg gikk ikke ut av den årsak. Det ble heller motsatt. Jeg ble inne å vasket/ ryddet.

Da ble nok samboer fornøyd da.

Anonymkode: bd62a...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...