Gå til innhold

Hvem bortførte Madeleine Mc Cann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Leser at de mistenker en tysker nå. Har dere tanker om den saken? Frustrerer meg at de ikke finner ut. Foreldrene var mistenkt en stund, men de gikk fri og de står fast på at de er uskyldige. 

Anonymkode: c6400...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Leser at de mistenker en tysker nå. Har dere tanker om den saken? 

Foreldrene er skyldige.

Anonymkode: f8546...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foreldrene er skyldige.

Anonymkode: f8546...389

Jeg mistenker også foreldrene desverre. Men det er bare en mistanke som jeg har basert på detaljer som jeg har lest. Men jeg kan ikke dømme dem for jeg kan tro feil. 

Anonymkode: c6400...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Foreldrene reiste en hel gjeng og la opp til festing hver kveld imens barna deres sov et godt stykke unna. De byttet på å dra bort for å sjekke at ungene sov. Foreldrene til Madeleine var leger og hadde i utgangspunktet ubegrenset tilgang til ulike typer sovemidler. Det ville vært naivt å tro at de praktiserte en tur med alkohol og barn på denne måten uten at de ‘sikret seg at barna sov dypt og godt. Problemet er at medisiner virker annerledes på unger og ikke alle leger har 100% oversikt over nøyaktige forskjellene her. Det er derfor det finnes videreutdanning innen pediatri for leger og egne barneleger. Så jeg tror foreldrene har gitt henne litt for høy dose feks antihistamin. Søsknene hennes lå i samme rom og sov igjennom hele leteaksjonen og sjauet inn og ut på rommet de neste 6 timene...Det er IKKE normalt at barn sover så tungt over så lang tid med lys og masse bråk. Vitner fortalte de flere ganger gikk bort til barna fort sjekke om de pustet.. Og jeg syns det er merkverdig ingen flere stusset over dette der og da.

Jeg tenker derimot ikke nødvendigvis at foreldrene arrangerte forsvinningen og letingen selv for å skjule et evt drap. De kan likesågodt ha blitt observert, spionert på over flere dager og ‘jaktet på av en kidnapper. Han kan ha fått med seg at foreldrene har dopet ned barna og at de er alene i ulåst leilighet med foreldrene 200 meter borte. Det har egentlig vært ‘fritt fram’ for en mulig kidnapper eller pedofil😔

Vet ikke hvilken teori jeg håper mest på. Men håper de finner en sikker forklaring snart. Og det jeg frykter aller mest er at hun levde i mange år og har vært offer for en pedoring. Og drept tilslutt. Det er så grusom tanke at det er smertefullt og tenke den.

Om det skulle vise seg at de har funnet den skyldige, en kjent pedofil fengslet tysker, så blir jeg nesten lettet. For selv om det også er grusomt, så er en pedoring så mye verre.

Og aller aller mest, så håper jeg at foreldrene arrangerte forsvinningen av sitt uaktsomme drap på sin egen datter. Men dette får vi mest sannsynlig aldri svar på såfall. For da hadde de funnet bevis på dette for lengst.

Anonymkode: 08eb1...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker veldig sannsynlig at den 43 år gamle tyskeren har gjort det.

Han var i området. Han drev med innbrudd. Han er pedofil med en lang historie med overgrep mot barn. Han kvittet seg med bilen dagen etter at M forsvant. 

Det klart viktigste er allikevel at han har skrytt av at han "vet hva som skjedde". 

Når det gjelder foreldrene så tenker jeg at historien om at de dopet Madeleine bare er en hypotese. Det vil si en oppdiktet historie som i og for seg passer med bevisene. Den har blitt gjentatt så mange ganger at den blir levende.

Ja, de var leger og de drakk alkohol om kvelden som de fleste småbarnsforeldre på sydentur.

Man kan lett forestille seg at de dopet ned barna for å få dem til å sove, men det er jo rimelig søkt når man tenker på det. De har jo ikke blitt dømt heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Grendel skrev:

Jeg synes det virker veldig sannsynlig at den 43 år gamle tyskeren har gjort det.

Han var i området. Han drev med innbrudd. Han er pedofil med en lang historie med overgrep mot barn. Han kvittet seg med bilen dagen etter at M forsvant. 

Det klart viktigste er allikevel at han har skrytt av at han "vet hva som skjedde". 

Når det gjelder foreldrene så tenker jeg at historien om at de dopet Madeleine bare er en hypotese. Det vil si en oppdiktet historie som i og for seg passer med bevisene. Den har blitt gjentatt så mange ganger at den blir levende.

Ja, de var leger og de drakk alkohol om kvelden som de fleste småbarnsforeldre på sydentur.

Man kan lett forestille seg at de dopet ned barna for å få dem til å sove, men det er jo rimelig søkt når man tenker på det. De har jo ikke blitt dømt heller. 

Jeg mistenker vel mer foreldrene enn tyskeren. Årsaken er hva jeg har lest og hørt. Moren vasket kosebamsen til Madeleine. Og nektet politiet spor som kunne ligge på den? Moren ville ikke ha hunder inn for å forsøke å spore? Det synes jeg er veldig merkelig. Men selvsagt kan de være uskyldige. Men bare fordi det befinner seg en pedofil tysker i området så kan jeg ikke tro at han er skyldig av den grunn. Det må flere beviser til. 

Anonymkode: c6400...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistenker vel mer foreldrene enn tyskeren. Årsaken er hva jeg har lest og hørt. Moren vasket kosebamsen til Madeleine. Og nektet politiet spor som kunne ligge på den? Moren ville ikke ha hunder inn for å forsøke å spore? Det synes jeg er veldig merkelig. Men selvsagt kan de være uskyldige. Men bare fordi det befinner seg en pedofil tysker i området så kan jeg ikke tro at han er skyldig av den grunn. Det må flere beviser til. 

Anonymkode: c6400...1ac

Jaja, men nå har de jo funnet en 43 åring kandidat som har brutt seg inn og voldtatt andre i samme område og som har fortalt om bortføringen av Madeleine til venner. 

Når politiet først mistenker foreldrene vil de alltid finne ting som virker påfallende. Alle mennesker gjør og sier noen rare ting, og spesielt når de akkurat har mistet et barn. Det moren gjorde er ikke veldig forenelig med å skjule bevis. Foreldrenes DNA og lukt ville uansett vært på bamsen og i leiligheten. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.6.2020 den 10.15, Grendel skrev:

Jaja, men nå har de jo funnet en 43 åring kandidat som har brutt seg inn og voldtatt andre i samme område og som har fortalt om bortføringen av Madeleine til venner. 

Når politiet først mistenker foreldrene vil de alltid finne ting som virker påfallende. Alle mennesker gjør og sier noen rare ting, og spesielt når de akkurat har mistet et barn. Det moren gjorde er ikke veldig forenelig med å skjule bevis. Foreldrenes DNA og lukt ville uansett vært på bamsen og i leiligheten. 

 

Men vi kan allikevel ikke si at det er tyskeren. 

Anonymkode: c6400...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madelenemie

Hei

Allerede i starten av saken sa ansvarlig for etterforskingen, Gonsalo Amaral, at denne tyske « pedo» ville få skylden til slutt . Nå er vi 13 år etter akkurat der! Det er ubehagelig å tenke på.

» "He is probably going to be the scapegoat for the case." sa Amaral helt i starten.

imidlertid er Amarals liv ødelagt, etter at han ikke fravek mistanken mot foreldrene.

det har forsvunnet mange barn siden madelene forsvant, de har ikke blitt dekket tilsvarende. Fordi de andre barna ikke var fra like ressurssterke bakgrunner/ familier.
I denne saken har til og med paven og Vatikanet vært inne i bildet, dessverre styrker dette ikke saken på noen måte!

kanskje døde Madeleine ved en feil, overmedisinering, illebefinnende, svaret får vi trolig aldri.

men når mennesker som McCain ødelegger en etterforskers liv totalt, bruker sine kontakter og sin religion på Ikke bare avdekke , men ødelegge mennesker, som de gjorde med Amaral, så ja for min del, blir det mye som skurrer.

svar tror jeg dessverre aldri vi får!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei

Allerede i starten av saken sa ansvarlig for etterforskingen, Gonsalo Amaral, at denne tyske « pedo» ville få skylden til slutt . Nå er vi 13 år etter akkurat der! Det er ubehagelig å tenke på.

» "He is probably going to be the scapegoat for the case." sa Amaral helt i starten.

imidlertid er Amarals liv ødelagt, etter at han ikke fravek mistanken mot foreldrene.

det har forsvunnet mange barn siden madelene forsvant, de har ikke blitt dekket tilsvarende. Fordi de andre barna ikke var fra like ressurssterke bakgrunner/ familier.
I denne saken har til og med paven og Vatikanet vært inne i bildet, dessverre styrker dette ikke saken på noen måte!

kanskje døde Madeleine ved en feil, overmedisinering, illebefinnende, svaret får vi trolig aldri.

men når mennesker som McCain ødelegger en etterforskers liv totalt, bruker sine kontakter og sin religion på Ikke bare avdekke , men ødelegge mennesker, som de gjorde med Amaral, så ja for min del, blir det mye som skurrer.

svar tror jeg dessverre aldri vi får!

 

 

Enig. Dette virker veldig merkelig. Hva med hundene som markerte i bilen til Mc Cann sine foreldre? Har de også markert noe i bilen til tyskeren? Uansett om det oppholdt seg en pedofil overgriper i nærheten så betyr det ikke at han må ha gjort det. Det kan med like stor sannsynlighet være foreldrene i dette tilfelle, tror jeg. Men jeg vet ikke. Men synes det er merkelig. Og merkelig hvorfor livet til denne eks-etterforskeren skulle bli så ødelagt av dette. Ok foreldrene følte seg svartmalt. Men de må tåle at politiet retter spørsmål til de når datteren på 4 år forsvinner fra leiligheten deres på natten. 

Anonymkode: c6400...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uansett : så var det galt av foreldrene å forlate barna uten barnepass på natten. 

Anonymkode: c6400...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en dokumentar. Det var noe med et eller to av tilsyna til barna jeg syntes skurra litt. 

Og et eller anna merkelig med kroppsspråket/mimikken til foreldrene. Kan jo være de gav dem sovemidler, men ikke direkte skyldige i forsvnningen.

Har en følelse av at de vil skjule noe.

Kan være de vil skjule "bare" medisineringen. Synes å huske det var funnet spor av sovemidler i bilen, og at de kvitta seg med den dagen etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, Villanda skrev:

Så en dokumentar. Det var noe med et eller to av tilsyna til barna jeg syntes skurra litt. 

Og et eller anna merkelig med kroppsspråket/mimikken til foreldrene. Kan jo være de gav dem sovemidler, men ikke direkte skyldige i forsvnningen.

Har en følelse av at de vil skjule noe.

Kan være de vil skjule "bare" medisineringen. Synes å huske det var funnet spor av sovemidler i bilen, og at de kvitta seg med den dagen etter. 

Har samme følelsen. Men jeg vet ikke. Kan Ikke dømme verken foreldre eller tysker uten å vite / skikkelige bevis. 

Anonymkode: c6400...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes teorien med foreldrene virker veldig usannsynlig. Det er to alminnelige, ressurssterke mennesker uten kriminell fortid. De oppdager at datteren er død, og så skal begge to på flekken ha blitt enige om å kvitte seg med liket av sin egen lille datter, og ellers holde masken overfor vennene. De stikker seg bort fra et middagsselskap og tidlig på kvelden og gjemmer liket så godt at hun til dags dato ikke er funnet. Med dette tar de en enorm risiko for å bli sett av vitner. De kunne bare sagt at hun spiste tablettene ved et uhell.

Den andre teorien er at foreldrene ikke gjorde noe galt. De dopet ikke barna sine. De spiste middag med vennene sine i samme resort som barna sov, og sjekket innom barna med korte mellomrom. I samme område er en pedofil serieovergriper som har for vane å bryte seg inn i ferieleiligheter. I et av brekkene finner han et sovende barn som han impulsivt tar med seg. Dagen etter kvitter han seg med bilen. Han langt fra en kriminell mesterhjerne, og i fylla forteller han venner at han vet alt om hva som skjedde med Madeleine. Senere vil han dømmes til 7 års fengsel for å ha brutt seg inn i en ferieleilighet og voldtatt en kvinne.

Alt er fakta unntatt setningen jeg har uthevet. Jeg kan veldig lett se for meg at den andre historien stemmer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 11.6.2020 den 16.55, Grendel skrev:

Jeg synes teorien med foreldrene virker veldig usannsynlig. Det er to alminnelige, ressurssterke mennesker uten kriminell fortid. De oppdager at datteren er død, og så skal begge to på flekken ha blitt enige om å kvitte seg med liket av sin egen lille datter, og ellers holde masken overfor vennene. De stikker seg bort fra et middagsselskap og tidlig på kvelden og gjemmer liket så godt at hun til dags dato ikke er funnet. Med dette tar de en enorm risiko for å bli sett av vitner. De kunne bare sagt at hun spiste tablettene ved et uhell.

Den andre teorien er at foreldrene ikke gjorde noe galt. De dopet ikke barna sine. De spiste middag med vennene sine i samme resort som barna sov, og sjekket innom barna med korte mellomrom. I samme område er en pedofil serieovergriper som har for vane å bryte seg inn i ferieleiligheter. I et av brekkene finner han et sovende barn som han impulsivt tar med seg. Dagen etter kvitter han seg med bilen. Han langt fra en kriminell mesterhjerne, og i fylla forteller han venner at han vet alt om hva som skjedde med Madeleine. Senere vil han dømmes til 7 års fengsel for å ha brutt seg inn i en ferieleilighet og voldtatt en kvinne.

Alt er fakta unntatt setningen jeg har uthevet. Jeg kan veldig lett se for meg at den andre historien stemmer.

 

Men er man sikker på hvilke tidspunkt Madeleine forsvant? Foreldrene kan ha hatt god tid til å fjerne liket om hun foreks forsvant dagen i forveien? 

Anonymkode: c6400...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er man sikker på hvilke tidspunkt Madeleine forsvant? Foreldrene kan ha hatt god tid til å fjerne liket om hun foreks forsvant dagen i forveien? 

Anonymkode: c6400...1ac

Nei, de var på tur med venner, og vennene så også til barna under middagen.

Samtidig hadde de nok en teoretisk mulighet, ellers ville de ikke blitt mistenkt.

Jeg håper i alle fall det blir oppklart en gang for alle. Jeg tror skyldige ofte tilstår når de blir konfrontert med bevis. Håper tyskeren gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Grendel skrev:

Nei, de var på tur med venner, og vennene så også til barna under middagen.

Samtidig hadde de nok en teoretisk mulighet, ellers ville de ikke blitt mistenkt.

Jeg håper i alle fall det blir oppklart en gang for alle. Jeg tror skyldige ofte tilstår når de blir konfrontert med bevis. Håper tyskeren gjør det. 

Men håper ikke at tyskeren tilstår noe han ikke har gjort. 

Anonymkode: c6400...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er man sikker på hvilke tidspunkt Madeleine forsvant? Foreldrene kan ha hatt god tid til å fjerne liket om hun foreks forsvant dagen i forveien? 

Anonymkode: c6400...1ac

Iom at at de spiste med venner i nærheten og sjekket ungene hver halvtime, vet de hvilken halvtime hun forsvant. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 12.6.2020 den 23.11, Nicklusheletida skrev:

Iom at at de spiste med venner i nærheten og sjekket ungene hver halvtime, vet de hvilken halvtime hun forsvant. 

 

Foreldrene vet om Madeline forsvant ved det tidspunktet.  Men var noen av vennene vitner til at de så Madeleine den dager hun forsvant?  For hvis ingen andre enn foreldrene har sett henne den dagen, så er det kun de som vet om hun forsvant den dagen .. 

Anonymkode: c6400...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...