Gå til innhold

Zyprexa


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Gjør zyprexa en mindre paranoid? I såfall hvor fort virker den? Er det sånn at den funker ved 1. dose eller er det sånn som ved antidepressiva at den brukes i noen uker før den får effekt?

Anonymkode: 38428...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

girlinyellow

Det er nok individuelt. Både om den funker mot paranoiditet, og hvor for den evt. funker. - Men for meg personlig vil jeg si at den funker mot paranoiditet. Funka omtrent fra start for meg, men det var nok litt fordi den gjorde meg så ekstremt trøtt at jeg omtrent ikke kunne tenke i begynnelsen🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, girlinyellow skrev:

Det er nok individuelt. Både om den funker mot paranoiditet, og hvor for den evt. funker. - Men for meg personlig vil jeg si at den funker mot paranoiditet. Funka omtrent fra start for meg, men det var nok litt fordi den gjorde meg så ekstremt trøtt at jeg omtrent ikke kunne tenke i begynnelsen🙃

Hvor lenge varte trøtthet en da?

Anonymkode: 38428...ef8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge varte trøtthet en da?

Anonymkode: 38428...ef8

Trøtthet av Zyprexa varer noen dager, men går over. Men en kan føle seg litt tung av den, og kanskje litt giddeløs. Jeg har ingen psykotiske symptom på Zyprexa, heller ikke paranoiditet, men den tar litt glansen av livet, for jeg gidder snart ikke noe annet enn å surfe på nettet, og det tror jeg har med medisinen å høre.

Anonymkode: 4039e...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...