Gå til innhold

lukter alt annet godt, men jeg kan ikke lukte sukker men det kan andre?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg luktet oppi sukkeret i sukkerskåla og kjente ingenting, uansett hvor hardt jeg luktet. men hun personaklet på meg sa at hun kjente sukkerlukta når hun luktet. jeg kjente sur matlukt på kjøkkenet i dag men hun kjente ingenting sånt. da jeg tømte bosset forsvant lukta. hun hadde ikke kjent den før jeg kasta den, selvom hun sti der inne å lagde frokost. men sukker kan jeg ikke lukte, slik hun kan...

 

hva kan være grunnen til at jeg ikke kan lulke sukker? kan heg være iferd med å miste luktesansen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen
54 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Sukker lukter jo nesten ingenting. Det er raffinert og svært tørt.

ok så hvordan er det mulig at hun personalet kjente lukt av sukkeret og at jeg ikke kjente en eneste lukt av det? 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
45 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ok så hvordan er det mulig at hun personalet kjente lukt av sukkeret og at jeg ikke kjente en eneste lukt av det? 

Da har hun vel bedre luktesans en deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
14 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Da har hun vel bedre luktesans en deg?

ja vel, men hborgor kjente hun ikke sur mat lukta som jeg kjente, da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

ja vel, men hborgor kjente hun ikke sur mat lukta som jeg kjente, da? 

mange lukter er slik at du lukter dem ikke selv etter en stund, så siden hun stod i lukten lenge merket hun det nok ikke lenger, mens når du kom inn merket du det. Eller så er det bare naturlige forskjeller i luktesansen.

Anonymkode: 5ef1c...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

mange lukter er slik at du lukter dem ikke selv etter en stund, så siden hun stod i lukten lenge merket hun det nok ikke lenger, mens når du kom inn merket du det. Eller så er det bare naturlige forskjeller i luktesansen.

Anonymkode: 5ef1c...fc7

ok, men hun merket den ikke da hun kom inn om formiddagen til meg og gikk på ljøkkenet for frokostlaging, mens jeg merket den når jeg kom inn på kjøkken fra stua mi. hun kom inn på kjøkkenet mitt helt utenfra. 

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...