Gå til innhold

Ka i huleste heita har skjedd her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under mitt frodige innlegg på foreldreforum i går har Lillelurven skrevet ett svar til meg. Her er linken: http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=show&id=1078728

Og her er det som står når jeg åpner den:

Grusom skikk: Omskjæring av gutter

Flott innlegg, men jeg må forøvrig tilføye at spedbarn og mindre barn som blir omskåret ofte går i sjokk eller koma grunnet de grusomme smertene.

Man har faktisk tilfeller der barna har vært i koma i nesten 7 år, før de døde.

Uansett, noe av det dummeste jeg vet er folk som forsvarer overgrep mot barn.

Takk for at du bryr deg om barn.

Mvh.

- Nosferatu

Nos er ikke Lillelurven og hvordan kan ett uskyldig lite innlegg om rotete unger bli ett så alvorlig tema som omskjæring av gutter?

Videoannonse
Annonse
Gjest den originale pirrka
Skrevet

Hehe, dette er vittig. Omskjæringsinnlegga til Nosferatu lurer seg inn overalt jo, til og med på psykiatri. Der passar dei forsåvidt godt.

Gjest sukkasså
Skrevet

Ikke skriv "ett" hele tiden. Det holder med "et" hvis det ikke er "1" du mener. OK? :-)

Skrevet

Ikke skriv "ett" hele tiden. Det holder med "et" hvis det ikke er "1" du mener. OK? :-)

Skal ha det i bakhodet. Men Lillelurven skrev bare ett (1) innlegg til meg ikke flere*s*

Gjest webmaster, tilsyn
Skrevet

Dette skyldes at vi foretok ganske mye sletting i natt. Ved en feil har noen

innlegg fra morgentimene idag fått de slettede innleggenes innhold. Vi beklager dette.

Skrevet

innlegg fra morgentimene idag fått de slettede innleggenes innhold. Vi beklager dette.

Blir det rettet opp da?

Gjest webmaster, tilsyn
Skrevet

Blir det rettet opp da?

Vi jobber med saken. Dessverre vet jeg ikke noe nå om/når det vil bli rettet.

Skrevet

Hvem, hvem, hvem ble sletta ? :) Si det da :)

Skrevet

Hehe, dette er vittig. Omskjæringsinnlegga til Nosferatu lurer seg inn overalt jo, til og med på psykiatri. Der passar dei forsåvidt godt.

Deg om det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...