Jump to content
AnonymBruker

Blødning etter vevsprøve

Recommended Posts

AnonymBruker

Jeg var hos gynekologen å tok vevsprøve/biopsi i dag. Og har etter det blødd kraftig. Blør ut bind med en gang, og det er så mye at det renner nedover beina. Er dette normalt? Føler meg veldig svimmel og sliten nå. 

Anonymkode: cc737...92a

Fortsetter under...

Lillemus
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var hos gynekologen å tok vevsprøve/biopsi i dag. Og har etter det blødd kraftig. Blør ut bind med en gang, og det er så mye at det renner nedover beina. Er dette normalt? Føler meg veldig svimmel og sliten nå. 

Anonymkode: cc737...92a

Det hørtes litt voldsomt ut, selv etter at jeg fjernet en polypp på livmorhalsen blødde jeg bare en liten stund etterpå. Om det ikke er bedre i morgen ville jeg ringt legevakten i morgen.

dolmio
8 minutter siden, Lillemus skrev:

Det hørtes litt voldsomt ut, selv etter at jeg fjernet en polypp på livmorhalsen blødde jeg bare en liten stund etterpå. Om det ikke er bedre i morgen ville jeg ringt legevakten i morgen.

Hvordan var det å fjerne polyppen? Hvordan foregikk det?

Jeg er henvist til operasjon for å fjerne en polypp. Jeg vet at jeg får narkose, og at de brenner den vekk. 

Lillemus
Posted (edited)
10 timer siden, dolmio skrev:

Hvordan var det å fjerne polyppen? Hvordan foregikk det?

Jeg er henvist til operasjon for å fjerne en polypp. Jeg vet at jeg får narkose, og at de brenner den vekk. 

Lokalbedøvelse her, tok et par min, blødde de første 10 min. Deretter bare ørlite blod og ingen smerter. Ble klippet av tror jeg, ikke brent. Gikk veldig kjapt og greit. Gynekologen på det lokale sykehuset er utrolig søt og dyktig. 😊

Edited by Lillemus