Gå til innhold

Minneord om avdød


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis en bare har negativt å si om en avdød person så får man ikke lov til å ytre det skriftlig i det offentlige rom. Kanskje like greit, for det ville jo blitt rart om det i dødsannonsen stod noe sånt: Vår slemme mor og svigermor..

Og i minneord i avisa: Du var aldri god mot oss, i stedet var du kritisk, nedbrytende, helsefarlig, osv. 

Jeg savner en arena hvor en kan ytre akkurat hva man mener om den avdøde, selv om det er av negativ art. Når min mor dør vil jeg at hele verden skal få vite hvordan hun egentlig var for å bryte ned og ødelegge det positive hun eventuelt skulle ha bygget opp om seg selv. Jeg vil ikke at en eneste sjel i verden skal gå i den feilaktige tro at hun var et godt menneske.

Anonymkode: 8f026...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en bare har negativt å si om en avdød person så får man ikke lov til å ytre det skriftlig i det offentlige rom. Kanskje like greit, for det ville jo blitt rart om det i dødsannonsen stod noe sånt: Vår slemme mor og svigermor..

Og i minneord i avisa: Du var aldri god mot oss, i stedet var du kritisk, nedbrytende, helsefarlig, osv. 

Jeg savner en arena hvor en kan ytre akkurat hva man mener om den avdøde, selv om det er av negativ art. Når min mor dør vil jeg at hele verden skal få vite hvordan hun egentlig var for å bryte ned og ødelegge det positive hun eventuelt skulle ha bygget opp om seg selv. Jeg vil ikke at en eneste sjel i verden skal gå i den feilaktige tro at hun var et godt menneske.

Anonymkode: 8f026...5ff

Da er det jo mer realt å gjøre det ovenfor henne direkte. 

Anonymkode: b0328...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en bare har negativt å si om en avdød person så får man ikke lov til å ytre det skriftlig i det offentlige rom. Kanskje like greit, for det ville jo blitt rart om det i dødsannonsen stod noe sånt: Vår slemme mor og svigermor..

Og i minneord i avisa: Du var aldri god mot oss, i stedet var du kritisk, nedbrytende, helsefarlig, osv. 

Jeg savner en arena hvor en kan ytre akkurat hva man mener om den avdøde, selv om det er av negativ art. Når min mor dør vil jeg at hele verden skal få vite hvordan hun egentlig var for å bryte ned og ødelegge det positive hun eventuelt skulle ha bygget opp om seg selv. Jeg vil ikke at en eneste sjel i verden skal gå i den feilaktige tro at hun var et godt menneske.

Anonymkode: 8f026...5ff

Det virker litt uklart om du selv er et godt menneske hvis det er så viktig å sverte en annen etter dennes død. 

Anonymkode: a0198...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker litt uklart om du selv er et godt menneske hvis det er så viktig å sverte en annen etter dennes død. 

Anonymkode: a0198...c2b

Jeg vet at jeg er et mye bedre menneske enn moren min! Hvordan kan man være et godt menneske/en god mor når en bevisst prøver å drepe sitt eget barn? Jeg vil at hele verden skal få vite det!

Anonymkode: 8f026...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg er et mye bedre menneske enn moren min! Hvordan kan man være et godt menneske/en god mor når en bevisst prøver å drepe sitt eget barn? Jeg vil at hele verden skal få vite det!

Anonymkode: 8f026...5ff

Hvorfor behovet for å vente til etter hun er død?

Anonymkode: b0328...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor behovet for å vente til etter hun er død?

Anonymkode: b0328...67e

Fordi hun er farlig. Hvis jeg forteller henne det nå, så kan jeg risikere å dø. Derfor. 

Anonymkode: 8f026...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hun er farlig. Hvis jeg forteller henne det nå, så kan jeg risikere å dø. Derfor. 

Anonymkode: 8f026...5ff

Da er det vel naturlig å gå til politianmeldelse av det hele fremfor å andre metoder du har skissert her.

Anonymkode: b0328...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da er det vel naturlig å gå til politianmeldelse av det hele fremfor å andre metoder du har skissert her.

Anonymkode: b0328...67e

Hvorfor mener du at verden ikke skal få vite hvilken psykopat moren min er?

Anonymkode: 8f026...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...