Gå til innhold

psykolog?


tzr

Anbefalte innlegg

hei

håper noen kan hjelpe meg på dette...

jeg er en jente på 28 år som sliter med meg selv... jeg ser hvor mye bedre andre ser ut kroppslig... jeg blir lei meg når kjæresten ser på bilder av fine damer - de har større pupper enn meg og flat mage. det har ikke jeg ; mine er små, ulik størrelse og spisse.. ikke fine... og magen har valker. og ikke en gang kommer han med noen positive kommentarer om kroppen min. ikke en gang i.la. et år har han kommet men en positiv kommentar om meg eller kroppen min - uten at meg må spørre først om de ser bra ut.

jeg blir lei meg når han ligger ved siden av meg og koser med seg selv - hvorfor koser han ikke uoppfordret med meg.... og han tenner mer på at han koser selv enn at jeg gjør det. han blir mye stivere og større....

han mener jeg har dårlig selvtilitt, men dette går jo ikke på det.. det går på at jeg vet hvordan jeg ser ut.

lurer på om jeg bør ta en snakk med noen? kan en psykiater hjelpe meg? eller kan jeg klare å komme over dette selv? prøver å 'overse' at jeg blir lei meg noen ganger, men funker ikke noe særlig bra. er redd for at å gå til psykiater vil være det samme som å innrømme at jeg har problemer med hodet - problemer jeg ikke kan takle selv....

har noen vært i samme situasjon? noen som kam komme med noen tips?

takk for at du orket å lese hele innlegget!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva bør jeg gjøre?

jeg orker ikke gå rundt å ha det sånn - og så får jeg dårlig samvittighet mot kjæresten når det plager meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...