Gå til innhold

Dag der ALT går galt!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg trodde jeg var friskere men ser ut til at jeg får angst igjen. Skulle ikke mer til. Jeg overser enkelte detaljer. Det blir fort for mye i hodet mitt. 
Til hver gang jeg tror jeg er bedre så går set brått ned igjen. Jeg tør ikke gjøre avtaler for du kan banne på at jeg dobbeltbooker meg eller rett og slett glemmer. 

Jeg hater folk og jeg hater meg selv!! 
 

Andre som har gått galt i dag er på jobb. Er vel akkurat nå jeg skal klappe meg på skulderen? Men folk skal kjøpe gaver, og skal ha så jævla mye dilldall på innpakning! Faen altså! Så river jeg ut gavepapir da, noe som alltid går bra. Men nå så revnet hele jævla papiret til hver gang. Hadde BAE lyst å sende en stygg melding til sjefen om hvor rævva papir hn har valgt, men kan jo ikke det. Skjuler det jeg kan der jeg koker over i sinne, av et jævla papir. Så skal vedkommende selvfølgelig ha forskjellige farger med sånn bånd på og. Åååh!! Hvorfor skal folk ha alt slik dilldall?? 

Anonymkode: f44f1...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Naana47
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men nå så revnet hele jævla papiret til hver gang. Hadde BAE lyst å sende en stygg melding til sjefen om hvor rævva papir hn har valgt, men kan jo ikke det.

Du trenger ikke å sende en stygg melding til sjefen om at gavepapiret ikke holder mål. Det holder å bare si det på en ordentlig måte. Tror nok sjefen din vil sette pris på at du sier ifra om slikt, sånn at han/hun ikke ønsker å bestille lignende papir heretter. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde jeg var friskere men ser ut til at jeg får angst igjen. Skulle ikke mer til. Jeg overser enkelte detaljer. Det blir fort for mye i hodet mitt. 
Til hver gang jeg tror jeg er bedre så går set brått ned igjen. Jeg tør ikke gjøre avtaler for du kan banne på at jeg dobbeltbooker meg eller rett og slett glemmer. 

Jeg hater folk og jeg hater meg selv!! 
 

Andre som har gått galt i dag er på jobb. Er vel akkurat nå jeg skal klappe meg på skulderen? Men folk skal kjøpe gaver, og skal ha så jævla mye dilldall på innpakning! Faen altså! Så river jeg ut gavepapir da, noe som alltid går bra. Men nå så revnet hele jævla papiret til hver gang. Hadde BAE lyst å sende en stygg melding til sjefen om hvor rævva papir hn har valgt, men kan jo ikke det. Skjuler det jeg kan der jeg koker over i sinne, av et jævla papir. Så skal vedkommende selvfølgelig ha forskjellige farger med sånn bånd på og. Åååh!! Hvorfor skal folk ha alt slik dilldall?? 

Anonymkode: f44f1...82c

Helt enig! Skjønner ikke hvorfor folk skal ha så mye dill dall på gavepapirer. Det skal jo i søpla uansett! 

Anonymkode: db259...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naana47
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig! Skjønner ikke hvorfor folk skal ha så mye dill dall på gavepapirer. Det skal jo i søpla uansett! 

Anonymkode: db259...8e2

Jeg synes at en gave med forseggjort innpakning både er koselig å få og koselig å gi. 🥰 Synes det gir et signal om at den som mottar gaven er verdsatt når en tar seg litt ekstra bryderi med innpakningen. 

Men selvfølgelig kan man være like verdsatt om en får en gave som ikke er pent innpakket, eller ikke pakket inn i det hele tatt. Tross alt er det selve gaven som teller, og ikke innpakningen aleine. 

Endret av Naana47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Naana47 skrev:

Jeg synes at en gave med forseggjort innpakning både er koselig å få og koselig å gi. 🥰 Synes det gir et signal om at den som mottar gaven er verdsatt når en tar seg litt ekstra bryderi med innpakningen. 

Jeg er en som setter mere pris på innholdet og tanken bak det. Ikke på hvor mye tid man har brukt på å pakke inn gaven. Det er lite relevant for meg. Unødvendig å slite ut butikkansatte. Da får man jammen meg pakke det inn selv. 

Anonymkode: db259...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en som setter mere pris på innholdet og tanken bak det. Ikke på hvor mye tid man har brukt på å pakke inn gaven. Det er lite relevant for meg. Unødvendig å slite ut butikkansatte. Da får man jammen meg pakke det inn selv. 

Anonymkode: db259...8e2

Tja. De betaler jo... jeg ser det ikke slik at de sliter ut ansatte. De tenker ikke over det rett og slett. 
Men jeg er redd humøret mitt. Fikk faktisk skryt av sjefen jeg da for jeg tar meg visst så bra av kundene. Følte ikke det selv.....

men i dag er en dag der alt bare virker å gå galt. Du tar imot det du sender ut? Tror ikke så på slik.... men noen ganger lurer jeg.

Alle kunder som kommer er krevende, skal ha spesialbehandling.

Anonymkode: f44f1...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...