Gå til innhold

Har jeg fått kreft i magen???


Marye

Anbefalte innlegg

Tok gastroskopi pga halsbrann og sure oppstøt med spiserøret osv så helt fint ut så legen mente jeg kunne fase ut behandlingen med somac om en måneds tid. Men han sa også at det var et litt sårt område i magen som han tok en VEVSPRØVE av!!! 
Betyr det at han sjekker meg for kreft i magen???!!!!!

jeg har skikkelig angst nå. Kan jeg ringe Aleris og spørre ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Marye skrev:

Tok gastroskopi pga halsbrann og sure oppstøt med spiserøret osv så helt fint ut så legen mente jeg kunne fase ut behandlingen med somac om en måneds tid. Men han sa også at det var et litt sårt område i magen som han tok en VEVSPRØVE av!!! 
Betyr det at han sjekker meg for kreft i magen???!!!!!

jeg har skikkelig angst nå. Kan jeg ringe Aleris og spørre ?

Jeg tok vevsprøve i spiserøret for noen år siden og fikk påvist betennelse, ikke kreft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tok også vevsprøver av min magesekk, men fikk en følelse av at det mer var for å utelukke enn for å få bekreftelse. Jeg tror mange slike prøver tas for å være på den sikre siden når de først tar seg et dypdykk nedi magesekken - det gjøres jo ikke hver dag. Best å være på den sikre siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...