Gå til innhold

Noen som har operert navlen her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg vokser det ikke av meg. Har delvis utover navle. Den er så stygg. Er nesten irritert på kroppen for at den ikke klarte å dra den inn. Den er ekkel. Den bretter seg faktisk ut om jeg tar situps eller står i planke. Når jeg strammer magemuskler altså. 
 

Vil ha sånn sexy navle. En liten sprekk eller et lite hull. Ikke sånn jævla grisehale som ser ut som noen rørte virvel i navlen din mens den grodde..

Anonymkode: c5a21...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vokser det ikke av meg. Har delvis utover navle. Den er så stygg. Er nesten irritert på kroppen for at den ikke klarte å dra den inn. Den er ekkel. Den bretter seg faktisk ut om jeg tar situps eller står i planke. Når jeg strammer magemuskler altså. 
 

Vil ha sånn sexy navle. En liten sprekk eller et lite hull. Ikke sånn jævla grisehale som ser ut som noen rørte virvel i navlen din mens den grodde..

Anonymkode: c5a21...7fb

Det kan du vel ta opp med fastlegen? Det kan hende at det offentlige vil betale korreksjon av navlen hvis legen deler din oppfatning. Uansett så skal det telle mye at du nesten har fått psykiske problemer av at navlen din ser ut som den gjør. Jeg ville gitt det et forsøk gjennom fastlege og det offentlig først. Om ikke det går, finnes det flere private klinikker som mer enn gjerne korrigerer navlen din mot en pen sum penger. 

Anonymkode: d41c5...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan du vel ta opp med fastlegen? Det kan hende at det offentlige vil betale korreksjon av navlen hvis legen deler din oppfatning. Uansett så skal det telle mye at du nesten har fått psykiske problemer av at navlen din ser ut som den gjør. Jeg ville gitt det et forsøk gjennom fastlege og det offentlig først. Om ikke det går, finnes det flere private klinikker som mer enn gjerne korrigerer navlen din mot en pen sum penger. 

Anonymkode: d41c5...060

Hva feiler det kropper som ikke klarer å lage fin navle? Hvorfor kommer det sånn ekstra hud?

Anonymkode: c5a21...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Snakk med fastlegen din. Navlen min ble noe endret i forbindelse med en stor operasjon jeg hadde for en del år siden. Hvis dette er noe som plager deg i hverdagen,  synes jeg du skal be om henvisning til plastisk kirurg for en vurdering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva feiler det kropper som ikke klarer å lage fin navle? Hvorfor kommer det sånn ekstra hud?

Anonymkode: c5a21...7fb

Tror ikke det er kroppens feil, men kanskje noe jordmora/barnepleieren gjør feil når de "navler" den nyfødte? 

Anonymkode: d41c5...060

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er kroppens feil, men kanskje noe jordmora/barnepleieren gjør feil når de "navler" den nyfødte? 

Anonymkode: d41c5...060

Som hva? 

Anonymkode: c5a21...7fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I barnets første levetid tørker reststumpen av strengen inn og faller med tiden av av seg selv. Det som er igjen når navlesåret er grodd, er selve navlen.

Navlens utseende kommer blant annet av hvor nær kroppen klemmen ble satt, og hvor raskt såret har grodd.

Navleformen henger også sammen med hvor robust navlevevet er i forhold til resten av mageskinnet – derfor vil forskjellige mageskinn være opphav til fremstikkende, innsunkne og helt flate navler.

Hvis mageskinnet endrer seg dramatisk, for eksempel hvis du legger på deg eller slanker deg, kan navlen også forandre form. Kvinner opplever nå og da at navlen ser annerledes ut under en graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...