Gå til innhold

Er det pressefrihet i Norge?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Norsk media er utrolig ensporet. Ville en journalist som skrev postitive artikler om Trump fått beholde sin jobb?

Hva med faktisk.no? Er pressen vår objektive betrakter? Eller er den en del av makten? Husker du flyktningekrisen? Der ble vi dag ut og dag inn vist bilder av kvinner og barn på vei over jordene mot Europa, mens 80 prosent var mannfolk. Friske mannfolk.

 

Siste tall fra en undersøkelse om hva pressen ville stemt på:

 

 

Dol.jpg

Endret av Worrisome Plenty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
21 timer siden, Worrisome Plenty skrev:

Norsk media er utrolig ensporet. Ville en journalist som skrev postitive artikler om Trump fått beholde sin jobb?

Hva med faktisk.no? Er pressen vår objektive betrakter? Eller er den en del av makten? Husker du flyktningekrisen? Der ble vi dag ut og dag inn vist bilder av kvinner og barn på vei over jordene mot Europa, mens 80 prosent var mannfolk. Friske mannfolk.

 

Siste tall fra en undersøkelse om hva pressen ville stemt på:

 

 

Dol.jpg

Pressefrihet har vi. Men pressen er veldig ensrettet.

Anonymkode: 4de66...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pressefrihet har vi. Men pressen er veldig ensrettet.

Anonymkode: 4de66...d80

Så du tror  en journalist som var positiv til Trump, fikk skrive skryteartikler ala det som ble skrevet om Obama? Det tror ikke jeg. Mulig jeg er forutinntatt. Men uansett så er det vel ikke noen norske journalister som er positive til Trump... Ikke att jeg er positiv til Trump selv, men måten han dekkes på fremfor "helten Obama" er slående forskjellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Så du tror  en journalist som var positiv til Trump, fikk skrive skryteartikler ala det som ble skrevet om Obama?

Finnes vel slike journalister på Document og Resett. 

32 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Det tror ikke jeg. Mulig jeg er forutinntatt. Men uansett så er det vel ikke noen norske journalister som er positive til Trump... Ikke att jeg er positiv til Trump selv, men måten han dekkes på fremfor "helten Obama" er slående forskjellig.

Det er jeg helt enig i.

Anonymkode: 4de66...d80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
53 minutter siden, Worrisome Plenty skrev:

Ikke att jeg er positiv til Trump selv, men måten han dekkes på fremfor "helten Obama" er slående forskjellig.

Rart at om det hadde vært motsatt hudfarge på de to, altså om Trump hadde vært svart og Obama hvit, så hadde det hett rasisme! 

Anonymkode: 444a3...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...