pingla Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 endlig tilgang til nett en liten stund.. savner dere her inne.. har ikke så mye tilgang til nett nå, men prøver å komme innom i blant.. her går ikke ting så bra for tiden... spesielt siste uken har vært vansklig.. er totalt utslitt og strever for å holde hodet over vannet.. har blitt mye selvskading... jeg som klarte meg så fint... nå har d ikke gådd en dag uten.. alt bare raste.. er så vidt jeg flyter.. er p åvei til å sekke, men av en eller annen grunn så vil jeg ikke gi meg.. kan ikke d.. for andres del.. livslysten er på null.. og ser ikke noe lys i tunnelen.. er bekmørkt... savner en trygg hånd å holde i.. noen som bare kan skjerme meg fra alt d vonde.. men den gang ei.. må gjennom.. må klare.. orker ikke.. men må.. vurderer å kontakte psyk. igjen.. spørre om å få en time tidligere men er ikke sikker siden jeg ikke helt stoler på henne.. nå har jeg ikke mere tid.. skal tilbake til timen... vil bare krype under dyna og forsvinne.. *poff* savner alle sammen her inne! *klemmer alle som vil ha* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45549-en-sliten-tutle/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
annleis Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hei vennen. Var ikke kjekt å høre at ting ikke går så bra med deg. *gir vennen en kjempestorstyrkeklem* Jeg synes du skal kontakte hun psykologen igjen, og vær ærlig. Si det som det er, ikke pynt på noe ting, ikke unngå å nevne ting. Si det går dårlig, og du gjerne vil ha en time snart. Vet du, jeg drømt jeg møtte deg i natt Det var ikke noe nifst heller. Husker det var flere enn deg jeg møtte, men klarer ikke huske hvem det var. Husk det er bare å si fra om det er noe jeg kan gjøre for deg vennen. Tenker på deg. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/45549-en-sliten-tutle/#findComment-172108 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.