pingla Skrevet 19. mars 2002 Skrevet 19. mars 2002 endlig tilgang til nett en liten stund.. savner dere her inne.. har ikke så mye tilgang til nett nå, men prøver å komme innom i blant.. her går ikke ting så bra for tiden... spesielt siste uken har vært vansklig.. er totalt utslitt og strever for å holde hodet over vannet.. har blitt mye selvskading... jeg som klarte meg så fint... nå har d ikke gådd en dag uten.. alt bare raste.. er så vidt jeg flyter.. er p åvei til å sekke, men av en eller annen grunn så vil jeg ikke gi meg.. kan ikke d.. for andres del.. livslysten er på null.. og ser ikke noe lys i tunnelen.. er bekmørkt... savner en trygg hånd å holde i.. noen som bare kan skjerme meg fra alt d vonde.. men den gang ei.. må gjennom.. må klare.. orker ikke.. men må.. vurderer å kontakte psyk. igjen.. spørre om å få en time tidligere men er ikke sikker siden jeg ikke helt stoler på henne.. nå har jeg ikke mere tid.. skal tilbake til timen... vil bare krype under dyna og forsvinne.. *poff* savner alle sammen her inne! *klemmer alle som vil ha* 0 Siter
annleis Skrevet 19. mars 2002 Skrevet 19. mars 2002 Hei vennen. Var ikke kjekt å høre at ting ikke går så bra med deg. *gir vennen en kjempestorstyrkeklem* Jeg synes du skal kontakte hun psykologen igjen, og vær ærlig. Si det som det er, ikke pynt på noe ting, ikke unngå å nevne ting. Si det går dårlig, og du gjerne vil ha en time snart. Vet du, jeg drømt jeg møtte deg i natt Det var ikke noe nifst heller. Husker det var flere enn deg jeg møtte, men klarer ikke huske hvem det var. Husk det er bare å si fra om det er noe jeg kan gjøre for deg vennen. Tenker på deg. Klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.