Gå til innhold

Meldt meg på datingside


Gondor

Anbefalte innlegg

Ja da prøver vi oss igjen. Jeg har egentlig en dårlig følelse for det, men tenker at jeg kan jo være heldig. Har skrevet noen linjer til en mann, men angrer nesten. Jeg skal ut med en venninne både i dag og i morgen. Kanskje jeg treffer noen da? I mellomtiden får jeg vaske trappeoppgangen. Det blir gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Gondor skrev:

Ja da prøver vi oss igjen. Jeg har egentlig en dårlig følelse for det, men tenker at jeg kan jo være heldig. Har skrevet noen linjer til en mann, men angrer nesten. Jeg skal ut med en venninne både i dag og i morgen. Kanskje jeg treffer noen da? I mellomtiden får jeg vaske trappeoppgangen. Det blir gøy.

Hvorfor har du en dårlig følelse? Det er vel håp for deg også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Grendel skrev:

Hvorfor har du en dårlig følelse? Det er vel håp for deg også? 

Jeg har negative fantasier. Ser for meg den ene dusten etter den andre. Veldig dum innstilling, det er jeg klar over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
19 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg har negative fantasier. Ser for meg den ene dusten etter den andre. Veldig dum innstilling, det er jeg klar over.

Vær kritisk og forsiktig. Ikke forvent for mye.  Ha lykken i deg selv. Det dukker nok opp noe bra før eller siden. 

Ikke begi deg ut i situasjoner som virker feil ihvertfall. Tenk over hva du søker i en mann og ønsker. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Vær kritisk og forsiktig. Ikke forvent for mye.  Ha lykken i deg selv. Det dukker nok opp noe bra før eller siden. 

Ikke begi deg ut i situasjoner som virker feil ihvertfall. Tenk over hva du søker i en mann og ønsker. 

Takk for gode tips! Spesielt det med å ha lykken i meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gondor skrev:

Jeg har negative fantasier. Ser for meg den ene dusten etter den andre. Veldig dum innstilling, det er jeg klar over.

Du risikerer å treffe noen duster, men da får du bare lete videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
1 time siden, Gondor skrev:

Takk for gode tips! Spesielt det med å ha lykken i meg selv.

Det er veldig viktig. Alle mennesker er født alene, og alle dør alene. Vi er egentlig alle alene til syvende og sist. Det er derfor viktig å ha en lykke i seg selv om man er alene. For har man den så føler man seg ikke alene.  Og alt blir mye enklere  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
52 minutter siden, Grendel skrev:

Du risikerer å treffe noen duster, men da får du bare lete videre.

Det er sant. Man risikerer å møte noen duster men det er viktig å se på det på en fin og humoristisk måte. Da blir det også lettere å håndtere.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gondor skrev:

Ja da prøver vi oss igjen. Jeg har egentlig en dårlig følelse for det, men tenker at jeg kan jo være heldig. Har skrevet noen linjer til en mann, men angrer nesten. Jeg skal ut med en venninne både i dag og i morgen. Kanskje jeg treffer noen da? I mellomtiden får jeg vaske trappeoppgangen. Det blir gøy.

Det er vel bare å stoppe om du ikke synes det fungerer? Lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Gondor skrev:

Ja da prøver vi oss igjen. Jeg har egentlig en dårlig følelse for det, men tenker at jeg kan jo være heldig. Har skrevet noen linjer til en mann, men angrer nesten. Jeg skal ut med en venninne både i dag og i morgen. Kanskje jeg treffer noen da? I mellomtiden får jeg vaske trappeoppgangen. Det blir gøy.

Kos deg, men vær forsiktig. :) I min datingperiode sørget jeg alltid for noen visste hvor jeg var og hvem jeg traff og avtalte alltid at dersom de ikke hørte noe fra meg innen et visst klokkeslett så måtte de ringe meg og svarte jeg ikke så var det lov å slå alarm. Ble heldigvis aldri nødvendig da. :) 

Møt ALDRI noen hjemme hos en av dere den første gangen! Alltid på et offentlig sted slik at du får et førsteinntrykk av vedkommende på et sted du kan komme unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Lillemus skrev:

Kos deg, men vær forsiktig. :) I min datingperiode sørget jeg alltid for noen visste hvor jeg var og hvem jeg traff og avtalte alltid at dersom de ikke hørte noe fra meg innen et visst klokkeslett så måtte de ringe meg og svarte jeg ikke så var det lov å slå alarm. Ble heldigvis aldri nødvendig da. :) 

Møt ALDRI noen hjemme hos en av dere den første gangen! Alltid på et offentlig sted slik at du får et førsteinntrykk av vedkommende på et sted du kan komme unna.

Har du aldri vært ute og møtt noen uten å gi andre beskjed?  Da mener jeg helt uventet treff hvor du prater lenge med noen.  Jeg synes dette høres noe paranoid ut.  Jeg reiser mye alene, og møter mange og jeg gir ikke beskjed til noen om jeg nå skulle ta et glass vin med noen helt spontant.

Hva regner du med at kan skje?  At noen kidnapper deg, eller voldtar deg midt på gata?

Anonymkode: b016d...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du aldri vært ute og møtt noen uten å gi andre beskjed?  Da mener jeg helt uventet treff hvor du prater lenge med noen.  Jeg synes dette høres noe paranoid ut.  Jeg reiser mye alene, og møter mange og jeg gir ikke beskjed til noen om jeg nå skulle ta et glass vin med noen helt spontant.

Hva regner du med at kan skje?  At noen kidnapper deg, eller voldtar deg midt på gata?

Anonymkode: b016d...a06

Når jeg avtalte en date med en fremmed person jeg kun hadde truffet på nettet så avtalte jeg alltid med noen slik at de visste hvor jeg var og hvem jeg traff ja. Mye rart der ute, vet du. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Når jeg avtalte en date med en fremmed person jeg kun hadde truffet på nettet så avtalte jeg alltid med noen slik at de visste hvor jeg var og hvem jeg traff ja. Mye rart der ute, vet du. :) 

Jeg har vært på flere nettdater, og det har aldri falt meg inn at jeg var i fare da jeg traff noen på en kafe eller en bar.  Ser ikke helt forskjellen på det og å treffe hyggelige mennesker spontant, men du er kanskje en av dem som aldri går noen steder alene pga. alle de skumle menneskene som er der ute.

Anonymkode: b016d...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på flere nettdater, og det har aldri falt meg inn at jeg var i fare da jeg traff noen på en kafe eller en bar.  Ser ikke helt forskjellen på det og å treffe hyggelige mennesker spontant, men du er kanskje en av dem som aldri går noen steder alene pga. alle de skumle menneskene som er der ute.

Anonymkode: b016d...a06

Overhodet ikke. :) Men på den tiden, dette er noen år siden, i nettdatingens spede barndom egentlig, så føltes det tryggest å gjøre det sånn. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Gondor skrev:

Ja da prøver vi oss igjen. Jeg har egentlig en dårlig følelse for det, men tenker at jeg kan jo være heldig. Har skrevet noen linjer til en mann, men angrer nesten. Jeg skal ut med en venninne både i dag og i morgen. Kanskje jeg treffer noen da? I mellomtiden får jeg vaske trappeoppgangen. Det blir gøy.

Så bra. Husk at du trenger ikke finne mannen i ditt liv i løpet av første uka. Gi det tid, kos deg og ta i mot kaffedater som du kanskje normalt sett ville takket nei på, gi folk en sjanse :- ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, XbellaX skrev:

Så bra. Husk at du trenger ikke finne mannen i ditt liv i løpet av første uka. Gi det tid, kos deg og ta i mot kaffedater som du kanskje normalt sett ville takket nei på, gi folk en sjanse :- ) 

Det var det da; å gi folk en sjanse. Tror jeg må øve meg på å slappe litt mer av i forhold til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
16 timer siden, XbellaX skrev:

Så bra. Husk at du trenger ikke finne mannen i ditt liv i løpet av første uka. Gi det tid, kos deg og ta i mot kaffedater som du kanskje normalt sett ville takket nei på, gi folk en sjanse :- ) 

Og man trenger ikke å finne en mann i det hele tatt. Men viktig å gi det sjansen om man ønsker, samt være forberedt på en del misslykkede dater på veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
12 timer siden, Gondor skrev:

Det var det da; å gi folk en sjanse. Tror jeg må øve meg på å slappe litt mer av i forhold til dette.

Helt normalt å være litt nervøs når man skal treffe noen på denne måten. Er mer unaturlig å være fullstendig avslappet  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Thebutterfly skrev:

Og man trenger ikke å finne en mann i det hele tatt. Men viktig å gi det sjansen om man ønsker, samt være forberedt på en del misslykkede dater på veien. 

Fint sagt. Nye venner er heller ikke å forakte :- ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
På 30.6.2020 den 16.24, XbellaX skrev:

Fint sagt. Nye venner er heller ikke å forakte :- ) 

Det er sant. Det beste er å ta det derfra. Se på det som et mulig vennskap / bli kjent / eller kort treff og mer dersom det blir aktuelt. 

Viktig å ikke ta treff og datingen så personlig, men gi det muligheten. Blir det noe mer så er det flott. Men blir det ikke noe mer så går det greit det og/ dvs noe som vil ledsage til noe bedre kanskje. Viktig å tenke på den måten  :).

Viktigste er å prøve. Den som intet prøver intet vinner. Og bedre å ha forsøkt enn å aldri våge å forsøke. Ihvertfall hvis man virkelig ønsker å finne en partner. Man klarer seg uansett alene også. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...