Gå til innhold

Irriterende naboer!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Naboen min driver å skyter opp raketter nå! Har naboen min lov til det uten å ført spørre nabolaget om tillatelse? 

 

Anonymkode: 1e9af...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dette er ikke første gangen han og dama gjør det, men nå vil jeg sove. 

Anonymkode: 1e9af...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Naboen min driver å skyter opp raketter nå! Har naboen min lov til det uten å ført spørre nabolaget om tillatelse? 

 

Anonymkode: 1e9af...97a

Nei, det er ikke lov å sende opp raketter nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, emilie321 skrev:

Nei, det er ikke lov å sende opp raketter nå.

Selv om det er bursdag? 

 

Anonymkode: 1e9af...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om det er bursdag? 

 

Anonymkode: 1e9af...97a

Ja. Raketter er det kun lov å sende opp på nyttårsaften mellom 18.00 og 02.00 (Tror jeg tidspunktet er)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min driver å skyter opp raketter nå! Har naboen min lov til det uten å ført spørre nabolaget om tillatelse? 

 

Anonymkode: 1e9af...97a

Man må vel ha tillatelse fra brannvesenet eller politiet? Tror neppe det er naboene som avgjør det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
40 minutter siden, Lillemus skrev:

Man må vel ha tillatelse fra brannvesenet eller politiet? Tror neppe det er naboene som avgjør det... 

Joda, men man bør ta hensyn til naboene sine. Hørte en vettskremt hund da de holdte på. Synes ikke at det er greit. 

Anonymkode: 1e9af...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De kunne for eks sagt ifra samme dag  

Kjenner at jeg er skikkelig sinna. Ble ikke en rolig og fredelig natt. Skulle gjerne gjort det samme tilbake, men det hadde vært dumt for det vil bare gå utover dyrene. Har ikke hjerte til å skremme kjæledyrene. 😡

Anonymkode: 1e9af...97a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke naboene har noe avgjørende ord i saken (bortsett at fra generelle regler om støy må overholdes), men jeg mener alle må søke om å sende opp fyrverkeri hvis det ikke er rundt nyttår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke lov dersom de ikke har fått  tillatelse til det. Neste gang ringer du politiet.

Anonymkode: 58fc3...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Det er bare å ringe politiet. Det er tørt i skog og mark, og det er helt forbudt å sende opp fyrverkeri nå. De hadde ikke fått dispensasjon heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...