Gå til innhold

Covid-19 test


Dorthe

Anbefalte innlegg

Hva gjør man hvis man er snørrete, har vondt i halsen og feber?

Tar bussen til teststasjoner?  Tar en taxi og smitter ev taxisjåføren?  
Diskuterte dette i dag med en venninne hvis sønn var blitt dårlig og det var langt til teststasjonen.  Legevakta kan man bare ringe og dra til dersom man trenger lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, Dorthe skrev:

Hva gjør man hvis man er snørrete, har vondt i halsen og feber?

Tar bussen til teststasjoner?  Tar en taxi og smitter ev taxisjåføren?  
Diskuterte dette i dag med en venninne hvis sønn var blitt dårlig og det var langt til teststasjonen.  Legevakta kan man bare ringe og dra til dersom man trenger lege.

Bruker maske og tar taxi?

Anonymkode: 4f1c5...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Dorthe skrev:

Hva gjør man hvis man er snørrete, har vondt i halsen og feber?

Tar bussen til teststasjoner?  Tar en taxi og smitter ev taxisjåføren?  
Diskuterte dette i dag med en venninne hvis sønn var blitt dårlig og det var langt til teststasjonen.  Legevakta kan man bare ringe og dra til dersom man trenger lege.

Man tar kontakt med de som har ansvar for testingen der man bor og så avtaler man konkret hvordan gjøre det. Da nevøen min ble testet i mars, så måtte han enten kunne komme i egen bil til Aker eller så kom noen hjem og testet ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Dorthe skrev:

Hva gjør man hvis man er snørrete, har vondt i halsen og feber?

Tar bussen til teststasjoner?  Tar en taxi og smitter ev taxisjåføren?  
Diskuterte dette i dag med en venninne hvis sønn var blitt dårlig og det var langt til teststasjonen.  Legevakta kan man bare ringe og dra til dersom man trenger lege.

Her jeg bor har de ulike løsninger avhengig av hvor langt det er til teststasjon, ring og forhør deg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sønnen hennes bor i en av de større byene og hadde egentlig bare planlagt å bli hjemme. Men det fikk meg til å tenke.  Her ligger teststasjonen ved siden av en skole hvor noen er smittet og det er mange i karantene. Heldigvis er ikke jeg verken forkjølet eller har feber.

Minstemannen min var syk i slutten av mars og ingen var iinteressert i å teste ham så det gikk over av seg selv på tre uker.  Det hadde vært greit å vite om han hadde hatt Covid-19 eller ikke.

Endret av Dorthe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...