Gå til innhold

Rettetang. Vært hos frisøren.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Du har ganske tynt hår, så du kan egentlig ta alt på engang, men det går jo ikke siden alt håret ikke vokser ut fra samme sted. Enten blir ikke det øverste håret med i rettetanga, ellerså må du løfte det nederste og fortsatt ikke få alt i tanga. Hvis du løfter det og retter, vi du få en "knekk" i håret. Jeg ahr ikke delt håret i skiller, men tatt lag for lag. Startet med det nederste håret og gått oppover. Så blir avslutningen veldig rar hvis du ikke bøyer tanga litt innover akkurat på den siste biten før du er igjennom en lengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
3 timer siden, Thebutterfly skrev:

Tenker på å begynne å bruke rettetang selv. Håret mitt krøller seg så mye  for tiden. Fint med krøller, men synes det er kjekt å forsøke det motsatte litt. 

Ja det var det jeg ville prøve,ble litt lei av krøller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
24 minutter siden, Trine skrev:

Du har ganske tynt hår, så du kan egentlig ta alt på engang, men det går jo ikke siden alt håret ikke vokser ut fra samme sted. Enten blir ikke det øverste håret med i rettetanga, ellerså må du løfte det nederste og fortsatt ikke få alt i tanga. Hvis du løfter det og retter, vi du få en "knekk" i håret. Jeg ahr ikke delt håret i skiller, men tatt lag for lag. Startet med det nederste håret og gått oppover. Så blir avslutningen veldig rar hvis du ikke bøyer tanga litt innover akkurat på den siste biten før du er igjennom en lengde.

Ok skal prøve å dele det i to i hvert fall å se hvordan det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Thebutterfly skrev:

Tenker på å begynne å bruke rettetang selv. Håret mitt krøller seg så mye  for tiden. Fint med krøller, men synes det er kjekt å forsøke det motsatte litt. 

Jeg har alltid hatt helt rett hår, men plutselig begynte det å vokse ut krøller. Med kort hår, ser jeg en fordel med krøll. Da kan det vokse mer før man må klippe det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Får det ikke skikkelig til så det ser ikke ut som etter frisøren, får bare gå som dette da hehe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Får det ikke skikkelig til så det ser ikke ut som etter frisøren, får bare gå som dette da hehe :D 

Øvelse gjør mester😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Hehe ja, får bare øve :D 

Jepp 😄 er jo irriterende da, man ser alltid så bra ut når man drar fra frisøren, også får man det ikke til hjemme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, RamonaK skrev:

Jepp 😄 er jo irriterende da, man ser alltid så bra ut når man drar fra frisøren, også får man det ikke til hjemme. 

Ja det er jo typisk det, skulle hatt en stylist hjemme hehe :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er jo typisk det, skulle hatt en stylist hjemme hehe :D 

Det hadde vært noe 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2020 den 12.02, stjernestøv skrev:

Får det ikke skikkelig til så det ser ikke ut som etter frisøren, får bare gå som dette da hehe :D 

Du får det nok mer «inn i fingrene» etter hvert. Det ligger nok flere i instruksjoner på YouTube og. Retting synes jeg er veldig greit, men krølling er verre her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
24 minutter siden, cilie skrev:

Du får det nok mer «inn i fingrene» etter hvert. Det ligger nok flere i instruksjoner på YouTube og. Retting synes jeg er veldig greit, men krølling er verre her...

Bare surrer med det håret jeg, dette er ikke min greie hehe :D Og den rettetangen kostet jo over to tusen kroner, lurer på om det er bortkastet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare surrer med det håret jeg, dette er ikke min greie hehe :D Og den rettetangen kostet jo over to tusen kroner, lurer på om det er bortkastet. 

Er det GHD eller HH Simonsen? 
Er den smal eller bred?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, cilie skrev:

Er det GHD eller HH Simonsen? 
Er den smal eller bred?

Cloud nine står det på den, kjøpte den hos frisøren og hun sa den var bra. Er vel sånn midt i mellom. Skal prøve på nytt i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Cloud nine står det på den, kjøpte den hos frisøren og hun sa den var bra. Er vel sånn midt i mellom. Skal prøve på nytt i morgen. 

Har ikke vært borti den, men den er sikkert bra mtp prisen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, cilie skrev:

Har ikke vært borti den, men den er sikkert bra mtp prisen. 

Ja den hadde kostet over tre tusen, syns det var dyrt. Kunne jo bare gått på Power og fått en billigere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja den hadde kostet over tre tusen, syns det var dyrt. Kunne jo bare gått på Power og fått en billigere. 

Ja, over 3000 er svært dyrt. Mine har vært opp mot 2000-ish. Jeg synes også de smale er enklest å bruke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, cilie skrev:

Ja, over 3000 er svært dyrt. Mine har vært opp mot 2000-ish. Jeg synes også de smale er enklest å bruke. 

Ok. Ja jammen er det dyrt med sånn rettetang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja jammen er det dyrt med sånn rettetang. 

Det rettetang greiene synes jeg er så mye styr. Får liksom aldri tid til å bruke den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, RamonaK skrev:

Det rettetang greiene synes jeg er så mye styr. Får liksom aldri tid til å bruke den. 

Har nok av tid jeg, men får det ikke helt til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...