Gå til innhold

Ekstraseng på hotellrom ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vi er 3 personer som skal reise på en liten tur. Først var vi bare 2 som skulle. Vi bestillte et rom på hotell for 2200. Problemet er nå at det vil koste minst 1600 kr for et ekstra rom. Er det ofte  mulig å spørre om en ekstra seng på et rom?  Noen som vet ? Alle som reiser er voksne. 

Anonymkode: 7dd51...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er 3 personer som skal reise på en liten tur. Først var vi bare 2 som skulle. Vi bestillte et rom på hotell for 2200. Problemet er nå at det vil koste minst 1600 kr for et ekstra rom. Er det ofte  mulig å spørre om en ekstra seng på et rom?  Noen som vet ? Alle som reiser er voksne. 

Anonymkode: 7dd51...b38

Ekstraseng til barn pleier ikke å være noe problem, men å få inn tre voksne på et dobbeltrom tror jeg neppe du får. Men det er jo bare å ta en telefon og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ofte mulig å spørre om en ekstra seng på et rom? 

Det er alltid mulig å spørre 😋 Noen steder er det mulig å være tre voksne på ett rom, andre steder går det bare hvis det gjelder et barn. Det må dere sjekke med det aktuelle hotellet.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, laban skrev:

Det er alltid mulig å spørre 😋 Noen steder er det mulig å være tre voksne på ett rom, andre steder går det bare hvis det gjelder et barn. Det må dere sjekke med det aktuelle hotellet.  

Ja det står på siden deres at det er kun mulig dersom det er et barn. Ellers så kan jeg bestille en hytte som har to soverom istedet og heller avbooke hotellet. Det kunne gjøres innen slutten av dagen men vet ikke om det virker dumt når jeg først har bestilt og fått reservert en fin romtype som jeg ønsket. Men hvis jeg må ha to rom så blir det for dyrt synes jeg. 

Anonymkode: 7dd51...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser at det er hytte i område for 1800 kr for 3 personer pluss fri parkering. Mens hotellet koster 2200. 20 kr per time for parkeringen. 1600 kr ekstra for en ekstra person. Dyrt for 3 voksne på hotell. 

Anonymkode: 7dd51...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kunne gjøres innen slutten av dagen men vet ikke om det virker dumt når jeg først har bestilt og fått reservert en fin romtype som jeg ønsket.

Hva mener du med at det virker dumt? Det er jo en forandring, fordi antall reisende er endret? Det er verdens mest hverdagslige sak i reiselivsbransjen at man forandrer dato, avbestiller, endrer romtype eller antall rom. Hvis dere ønsker å bo sammen, er vel en hytte for tre ideelt - og til og med rimeligere?

Men hytta er kanskje selvhushold, mens rommene er med frokost, så sjekk ut om dere må forberede dere litt annerledes. Det er også veldig forskjellig standard på (camping?)hytter, så du må finne ut om den har bad / toalett, sengetøy, håndkler osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, laban skrev:

Hva mener du med at det virker dumt? Det er jo en forandring, fordi antall reisende er endret? Det er verdens mest hverdagslige sak i reiselivsbransjen at man forandrer dato, avbestiller, endrer romtype eller antall rom. Hvis dere ønsker å bo sammen, er vel en hytte for tre ideelt - og til og med rimeligere?

Men hytta er kanskje selvhushold, mens rommene er med frokost, så sjekk ut om dere må forberede dere litt annerledes. Det er også veldig forskjellig standard på (camping?)hytter, så du må finne ut om den har bad / toalett, sengetøy, håndkler osv. 

Ja det må kunne gå greit. Er jo fint at i hytta så kan vi lage mat selv. Slipper å betale dyrt for middager osv. Hotellet har frokost inkludert men ellers så må vi kjøpe middager ute osv.  Og det blir fort dyrt. 

Hytta har bad / toalett og sengetøy og håndklær tilgjengelig. 

Anonymkode: 7dd51...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...