Gå til innhold

Stor forskjelll på 5 og 10mg zyprexa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vurderer å gå opp i dose..

Merket du stor forskjell?

Anonymkode: 73e90...5b3

Nei, merket ikke noen stor forskjell. Men det kommer jo også an på hva du tar det for,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, RamonaK skrev:

Nei, merket ikke noen stor forskjell. Men det kommer jo også an på hva du tar det for,

Hva merket du av forskjell da?

Anonymkode: 73e90...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva merket du av forskjell da?

Anonymkode: 73e90...5b3

Det tok noen uker før det begynte å funke. Jeg tok de for psykotiske symptomer. Den eneste forskjellen jeg kan huske er at 10 hadde mer beroligende effekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
50 minutter siden, RamonaK skrev:

Det tok noen uker før det begynte å funke. Jeg tok de for psykotiske symptomer. Den eneste forskjellen jeg kan huske er at 10 hadde mer beroligende effekt. 

Hjelp 5mg mot de psykotiske symptomene?

Anonymkode: b40d6...515

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gammel_doler

Bruker 10mg mot uro. Merket ikke forskjell fra 5mg til 10mg utenom at jeg er litt mer trøtt kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg har aldri gått så lavt som 5. Men jeg merket ikke store forskjellen da jeg gikk opp fra 15-20, så da trappet jeg ned ved anbefaling fra lege. Nå flere år senere går jeg på 10 og det ser ut til å funke ok.

Anonymkode: 76774...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...