Gå til innhold

Skjønner ikke..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Folk som er naturister. Gå nakne rundt i nettoen, jeg synes det er litt kvalmt. Jeg er bare naken når jeg dusjer. Hengemager celluitter, kjønnshår og mannepupper. Nei, kanskje en fin ide å sjekke inn på naturistsenter om man vil dempe apetitten. 

 

 

 

 

Anonymkode: 4825b...755

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Høres ut som om du knytter kropp kun til sex og kåthet. Kropp er jo mye mer enn det. Skulle ønske at jeg hadde et like avslappet forhold til egen kropp egentlig

Anonymkode: 7cec7...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det jeg synes virker uappetittelig ved det hele er at de setter seg ned overalt med bar rumpe. Bare tanken gjør meg kvalm. Alt ekkelt av lukter og sekreter fra kjønnsorganer og rumpehull.... 🤢🤮

Anonymkode: 730be...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 4.7.2020 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Det jeg synes virker uappetittelig ved det hele er at de setter seg ned overalt med bar rumpe. Bare tanken gjør meg kvalm. Alt ekkelt av lukter og sekreter fra kjønnsorganer og rumpehull.... 🤢🤮

Anonymkode: 730be...13b

kropp er kropp, get over it

Anonymkode: 7cec7...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2020 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Det jeg synes virker uappetittelig ved det hele er at de setter seg ned overalt med bar rumpe. Bare tanken gjør meg kvalm. Alt ekkelt av lukter og sekreter fra kjønnsorganer og rumpehull.... 🤢🤮

Anonymkode: 730be...13b

Akkurat der er jeg faktisk enig med deg. :) Jeg elsker å være på hytta der jeg kan gå naken fra sengen og ut på do (må ut på trappa og inn en annen dør for å komme på do) uten at noen ser meg og synes det er deilig å kjenne en mild sommervind over absolutt hele kroppen, men å sette meg i møblene uten truse på!? Nei, der går grensen. Det fikk ikke ungene da de var små og gjerne gikk nakne om sommeren heller - skal vi sitte i møblene har vi truse på. Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lillemus skrev:

Akkurat der er jeg faktisk enig med deg. :) Jeg elsker å være på hytta der jeg kan gå naken fra sengen og ut på do (må ut på trappa og inn en annen dør for å komme på do) uten at noen ser meg og synes det er deilig å kjenne en mild sommervind over absolutt hele kroppen, men å sette meg i møblene uten truse på!? Nei, der går grensen. Det fikk ikke ungene da de var små og gjerne gikk nakne om sommeren heller - skal vi sitte i møblene har vi truse på. Punktum.

Helt enig.  Må si at å bade naken er jo helt nydelig da 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...