Gå til innhold

Hvem burde betalt summen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En venn av meg fant en skadet hund på veien, så han tok den med til dyrelegen. Det skjedde vinteren 2019. Det gikk bra med hunden, men han måtte betale for den timen hos dyrelegen selv om det ikke var hanes kjæledyr. Jeg synes ikke at dette er rettferdig. Ansvaret burde ligge hos eierne. De burde betalt og ikke han som fant den og tok den med dit. Hva tenker dere om det? 

Anonymkode: ca2e3...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Worrisome Plenty

Eierne burde selvfølgelig betalt. Men noen mennesker eier ikke ansvarsfølelse, og gir faen i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

En venn av meg fant en skadet hund på veien, så han tok den med til dyrelegen. Det skjedde vinteren 2019. Det gikk bra med hunden, men han måtte betale for den timen hos dyrelegen selv om det ikke var hanes kjæledyr. Jeg synes ikke at dette er rettferdig. Ansvaret burde ligge hos eierne. De burde betalt og ikke han som fant den og tok den med dit. Hva tenker dere om det? 

Anonymkode: ca2e3...2ab

Selvfølgelig. Hvilken unnskyldning har eierne?

Anonymkode: d3968...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...