Gå til innhold

Liithium


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det vanlig å legge på seg av lithium? Jeg er kraftig fra før og vil nødig legge mer på meg og siden vektøkning er nevnt som bivirkning ved bruk av lithium er jeg usikker på om jeg vil fortsette med den.

Anonymkode: a9343...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig å legge på seg av lithium? Jeg er kraftig fra før og vil nødig legge mer på meg og siden vektøkning er nevnt som bivirkning ved bruk av lithium er jeg usikker på om jeg vil fortsette med den.

Anonymkode: a9343...e87

Jeg gikk opp litt i startfasen, men det var bare vannvekt, så vekten bare forsvant etterhvert som kroppen ble vant til medisinen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, RamonaK skrev:

Jeg gikk opp litt i startfasen, men det var bare vannvekt, så vekten bare forsvant etterhvert som kroppen ble vant til medisinen. 

Har du klart å gå ned i vekt etter oppstart? 

Anonymkode: a9343...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du klart å gå ned i vekt etter oppstart? 

Anonymkode: a9343...e87

Ja, de første par ukene merket jeg at jeg la på meg selvom jeg spiste det samme. Men etter litt over en måned bare forsvant det. Jeg har ikke trent mer eller spist mindre eller noe sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, RamonaK skrev:

Ja, de første par ukene merket jeg at jeg la på meg selvom jeg spiste det samme. Men etter litt over en måned bare forsvant det. Jeg har ikke trent mer eller spist mindre eller noe sånt. 

Så bra at det forsvant. Får hpe at det gjelder meg også. Er det vanskelig å slanke seg når man bruker de?

Anonymkode: a9343...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så bra at det forsvant. Får hpe at det gjelder meg også. Er det vanskelig å slanke seg når man bruker de?

Anonymkode: a9343...e87

Det vet jeg ikke. For å  være ærlig prøvde jeg ikke engang, de kiloene bare forsvant. Satser på at det funker for deg også 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
13 minutter siden, RamonaK skrev:

Det vet jeg ikke. For å  være ærlig prøvde jeg ikke engang, de kiloene bare forsvant. Satser på at det funker for deg også 😀

Godt å vite. Satser på det.

Anonymkode: a9343...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av bivirkningene kan også være dårligere matlyst, så det beste er bare å vente å se hva som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Fionys skrev:

En av bivirkningene kan også være dårligere matlyst, så det beste er bare å vente å se hva som skjer. 

Det er en nra bivirkning og jeg skal teste.

Anonymkode: a9343...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, girlinyellow skrev:

Jeg har ikke lagt på meg av litium😉 Gikk faktisk ned et par kg i starten. 

Det får jeg satse på at ikke jeg kommer til å gjøre heller. Det hadde jeg ikke likt. 

Anonymkode: a9343...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...