Gå til innhold

Hvor får de ideene fra? Satan som implanterer tanker og gud overvåker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvorfor er det så mange som får akkurat disse vrangforestillignene:

Satan implanterer tanker og gud som overvåker tankene.

Har de egentlig bare "funnet opp" disse vrangforestillignene de har etter å ha lest på nettet at det er vanlig å ha?

Anonymkode: d3e1f...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, det er nok heller det at det er sant. Universelt. Sånn verden er skapt.

Anonymkode: 99e10...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er nok heller det at det er sant. Universelt. Sånn verden er skapt.

Anonymkode: 99e10...8a8

Neppe. Det er kulturelt.

Anonymkode: 6610b...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke hva som gjør det, men når jeg blir sikkelig dårlig så får jeg det for meg at satan å demoner overtar huset å at de skal dra meg ned til helvete, å så er huset fult av engler som prøver å hjelpe meg, det blir som å være i et virkelig mareritt man ikke kommer seg ut av. Jeg har ikke  funnet det på, eller lest så mye om det på nettet, men jeg snakker ikke om dette med noen,  for folk vil bare tro man er gal å så havner man på lukket😂😂

man blir på en måte veldig opptatt av alt av religioner, om alle gudene som finnes å magi å slike ting, kanskje det pga ønske om noe større, noe å høre til, så man leter til man finner et svar . Man vil tro på noe godt å da er Gud å engler gode å ha, men så er man syk da,så alt av det vonde blir med på lasset. 

Anonymkode: 8c338...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har det sånn at jeg tillegger Satan og demoner de mørke tankene jeg har om at jeg bør ta livet mitt og å skade meg. Det er nemlig ikke sånn jeg er til vanlig, altså det er ikke meg og mine tanker. De blir bare plantet i meg av en ytre ond kraft. Og det tror jeg er helt reelt. 

Anonymkode: 99e10...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det så mange da? Jeg har skrevet dette i mange psykosetråder, og zyprexa tråder. Jeg har ikke sett noen andre som har samme erfaring. Er dette noe du har sett i psykiaitrien også? Eller er det bare her på dol? I så fall, bør jeg kanskje skrive om det sjeldnere?

 

Jeg tror de vanligste vrangforestillingene er overvåking, chipping og  cia og sånne ting.

Anonymkode: 523f7...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett utallige psykoser med et hav av ulike hallusinasjoner og vrangforestillinger. Jeg er forundret over at ikke en eneste en har hatt stemmer som sier at hen skal dra hjem til sine gamle foreldre, snakke med dem, klippe plena, vaske i huset eller lage middag til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
51 minutter siden, kupton skrev:

Jeg har sett utallige psykoser med et hav av ulike hallusinasjoner og vrangforestillinger. Jeg er forundret over at ikke en eneste en har hatt stemmer som sier at hen skal dra hjem til sine gamle foreldre, snakke med dem, klippe plena, vaske i huset eller lage middag til dem.

Haha, jeg trenger ikke høre stemmer for å gjøre dette, dette gjør jeg så si hele tiden uansett. Man kan være gal å snill på samme tid. 

Anonymkode: 8c338...372

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, kupton skrev:

Jeg har sett utallige psykoser med et hav av ulike hallusinasjoner og vrangforestillinger. Jeg er forundret over at ikke en eneste en har hatt stemmer som sier at hen skal dra hjem til sine gamle foreldre, snakke med dem, klippe plena, vaske i huset eller lage middag til dem.

Jeg er sikker på at det finnes gamle foreldre som garantert hadde ringt legen om barna deres kom for å gjøre disse tingene for dem! :D

Anonymkode: 99e10...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, kupton skrev:

Jeg har sett utallige psykoser med et hav av ulike hallusinasjoner og vrangforestillinger. Jeg er forundret over at ikke en eneste en har hatt stemmer som sier at hen skal dra hjem til sine gamle foreldre, snakke med dem, klippe plena, vaske i huset eller lage middag til dem.

Så sant, morsomt 😄

Anonymkode: b05bd...f47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...